تلفن همراه

گوشی

December 3, 2013
17:57 سه شنبه، 12ام آذرماه 1392
کد خبر: 59208

پنج ستاره برای ال‌جی G2

ال‌جی G2 به تازگی توانست همۀ ۵ ستارۀ ارزش‌یابی مجلۀ صدا و تصویر ? What Hi-Fi (وات های-فای) را از آن خود کند.
 
5star G2
 
این مجله انگلیسی در شمارۀ ماه دسامبر خود گوشی هوشمند ال‌جی G2 را زیر ذره‌بین و موشکافی خود قرار داد و کیفیت تصویر، طراحی، سرعت و عمر باتری این ابرگوشی هوشمند ال‌جی را در موقعیت‌های مختلف با رقیب کره‌ای خود، سامسونگ Galaxy S4 در کفۀ ترازو گذاشت.
 
این ماهنامه مقالات علمی و تخصصی خوبی در زمینۀ های-فای، سینمای خانگی، تلویزیون، بازی‌های ویدئویی، صدا، کامپیوتر و گجت‌ها دارد.
 
مجلۀ ?What Hi-Fi ادعا می‌کند که بزرگترین راهنمای خرید مستقل برای خرید سینمای خانگی است. این مجله که ۹ نسخۀ بین‌المللی دارد، بیش از یک میلیون خواننده را به خود جذب کرده است. تیم کارشناسان ثابت ?What Hi-Fi مشهور هستند؛ مخصوصاً در اروپا. این کارشناسان به دلیل بررسی‌های ماهرانه‌ای که در زمینۀ لوازم الکترونیک مصرفی دارند طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند.
 
به گفتۀ ?What Hi-Fi، تنها یک گوشی خاص می‌تواند سامسونگ و اچ‌تی‌سی را از مرکز توجه خارج کند و آن گوشی چیزی نیست جز ال‌جی G2.
 
ال‌جی G2 با طراحی شیک و قدرت فوق‌العادۀ خود ما را به تفکر وامی‌دارد. این گوشی پرچمدار ال‌جی امکانات خوبی دارد. ال‌جی G2 تنها گوشی هوشمندی است که از صدای ۲۴ بیت و ۱۹۲ کیلوهرتز پشتیانی می‌کند. بنابراین، در زمینۀ صدا عملکرد تحسین‌برانگیزی دارد. علاوه بر طراحی شیک و مبتکرانه و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از فرمت‌هایی با کیفیت بالا، سرعت بسیار بالا، عمر باتری طولانی و شبکۀ ۴G پرسرعت همان چیزهایی است که ال‌جی G2 را به یک گوشی خیال‌انگیز تبدیل می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.