تلفن همراه

گوشی

December 27, 2013
9:09 جمعه، 6ام دیماه 1392
کد خبر: 59805

گوشی دو سیم‌کارته جدید HTC بی‌سروصدا عرضه شد

شرکت HTC بار دیگر سری محصولات Desire خود را گسترش داد و عضو جدیدی را با نام Desire 400 با قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت به این خانواده اضافه کرد.
 
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این شرکت تایوانی بدون هرگونه برنامه‌ خبری و اعلام عمومی گوشی دو سیم‌کارته Desire 400 را وارد بازار کرد و امکان فروش آن از طریق سایت اینترنتی خود در روسیه و اکراین را فراهم نمود.
 
این گوشی هوشمند مبتنی بر نسخه Jelly Bean سیستم‌عامل اندروید و با رابط کاربری HTC Sense ساخته شده است و علاوه بر اینکه قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت را دارد، می‌تواند از میکرو سیم‌کارت‌ها هم به‌جای سیم‌کارت معمولی پشتیبانی کند.
 
برای این گوشی هوشمند پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon 200 با توان 1.2 گیگاهرتز برای هر هسته پر پردازشگر در نظر گرفته شده است و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به رم یک گیگابایتی اشاره کرد.
 
این گوشی هوشمند شامل دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی می‌شود که برای آن فلش LED نیز در نظر گرفته شده است. همچنین برای این محصول دوربین دوم 1.6 مگاپیکسلی به کار گرفته شده است.
 
باتری این محصول از نوع 1800 mAh است که در هنگام استفاده می‌تواند به مدت 12 ساعت و در هنگام آماده‌باش به مدت 435 ساعت انرژی را در خود نگه دارد. این محصول همچنین شامل سیستم‌های ارتباطی بلوتوث، Wi-Fi، GPS و 3G می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.