تلفن همراه

گوشی

January 16, 2014
4:01 پنجشنبه، 26ام دیماه 1392
کد خبر: 60297

سونی اکسپریا E1 را معرفی کرد

Sony Mobile Communications‏ (“Sony Mobile”)‏ امروز Xperia E1 تلفن هوشمند مبتنی بر Android جدیدی را معرفی کرد که فناوری‌های پیشروی صدای Sony را با تخصص در صفحۀ نمایش، طراحی، عملکرد، و محتوا گرد هم می‌آورد تا تلفن هوشمندی را خلق نماید که از سوی منابع مستقل به عنوان «بهترین تلفن هوشمند ردۀ خودش» لقب گرفته است.
 
کالوم مک‌دوگال، مدیر بازاریابی Xperia در Sony Mobile Communications گفت: « Xperia E1بهترین فناوری‌های صدای Sony را با طراحی ممتاز و سخت‌افزار عالی برای افرادی که می‌خواهند خود را با صدای بلند برای دنیای پیرامونشان توصیف کنند، ترکیب می‌کند. این پخش‌کننده‌ای جدید با تمرکز بر روی موسیقی در مجموعۀ  Xperia ما است که با بهترین‌های طراحی، نمایشگر و پیشنهادات محتوای Sony حمایت می‌شود»
 
Sony Xperia E1 dual
 
بهترین در ردۀ خودش
 
Xperia E1 تلفن هوشمندی در ردۀ متوسط با اعتباری به واقع ممتاز است. حسی از استحکام، پردازشگر سریع، و صفحۀ نمایش ۴ اینچی با سرعت بالای تبادل داده ترکیب شده‌اند تا عملکردی تمام و کمال ارائه کنند که این در مقایسه با تلفن‌های هوشمند دیگر در این رده بی‌رقیب است. این در حالی است که تجربۀ صدا و پیشنهاد محتوای آن تمایزی به معنای واقعی را ارائه می‌کند. 
 
موسیقی فوق‌العاده در هرکجا
 
میراث صدای Sony به وضوح در Xperia E1 شنیده می‌شود. جایی که فناوری‌‌‌های کلیدی به همراه بلندگوی ۱۰۰ دسی‌بلی (با ۱۰۰ دسی‌بل روی Xperia™ E1 شما، حتی صدای موتورسیکلت هم نمی‌تواند برای شنیدن موسیقی‌تان مزاحمتی ایجاد کند.) گرد هم آمده‌اند تا صدایی رساتر و تمیزتر که در هر شرایط محیطی راهش را پیدا می‌کند، ارائه دهند. با حالت ClearAudio+‎ فوراً تجربۀ موسیقی‌تان را ارتقاء داده و توازن فرکانس‌ها را بهینه کنید و هم‌زمان xLOUD از اینکه صدای آهنگ‌هایتان به خوبی هرچه تمام‌تر و واضح و شفاف است، اطمینان حاصل می‌کند.
 
کنترل‌های حسی WalkmanTM‎ 
 
فناوری WalkmanTM‎ متعلق به Sony به بیش از۳۰ سال تجربۀ صدای ممتاز تعلق دارد و  Xperia E1 بر این اساس ساخته شده است. کنترل‌های تکان دادن برای انتخاب تصادفی و کلید اختصاصی WalkmanTM‎ برای «فشردن طولانی برای راه‌اندازی» از اینکه بارگیری و پیمایش آهنگهایتان به ساده‎‌ترین شکل ممکن هستند، اطمینان حاصل می‌کنند. در عین حال تازه‌ترین نسل برنامۀ «WALKMAN» متعلق به Sony کار تلفیق موسیقی آنلاین و آفلاین، ساخت لیست‎‌های پخش و همچنین پخش و اشتراک‌گذاری آهنگ‌ها را کوتاه می‌کند.
ویژگی‌های Xperia E1 (و Xperia E1dual)
صفحۀ نمایش ۴ اینچی WVGA (۸۰۰x ۴۸۰)
پردازشگر سریع دوهسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی با ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی
کلید WalkmanTM‎‎، تکان دادن برای انتخاب تصادفی و کنترل‌های سخت‌افزاری برای کنترل آسان موسیقی
تبادل داده‌های سریع با Cat 14 HSPA+‎
در رنگ‌های سفید، مشکی و ارغوانی
۱ Xperia E1 به پردازشگر دوهسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی MSM8210 ساخت Qualcomm و ۵۱۲ مگابایت رم مجهز شده و دارای صفحۀ نمایش ۴ اینچی (۲۳۳ پیکسل در اینچ) و باتری ۱۷۰۰ میلی آمپر ساعتی است.  مشخصات E1 توسط Strategy Analytics  با ۱۰۰ تلفن هوشمند برتر سال ۲۰۱۳ با متوسط قیمت جهانی ۱۷۵ یورو یا کمتر مورد مقایسه قرار گرفته است.

صفحۀ نمایش فوق واضح ۴ اینچی
 
همۀ اینها از طریق صفحۀ نمایش لمسی ۴ اینچی کنترل می‌شود. Xperia E1 که از پیش‌زمینۀ Sony در فناوری تلویزیون استفاده می‌کند، برای ارائۀ تجربۀ بصری همه جانبه، تخصص Sony را در فناوری‌های نمایش دیجیتال به کار گرفته است. چه تماشای فیلم باشد یا دیدن عکس، این نمایشگر هم درخشان و هم واضح است.
 
قلب تجربۀ Sony شما
 
Xperia E1 از طریق Bluetooth™‎ به اکوسیستم گسترش یافتۀ Sony متصل می‌شود. بنابراین Xperia E1 در قلب تجربۀ موسیقی متصل Sony شما باقی می‌ماند. چه از طریق هدست Bluetooth™‎ استریو مدل SBH20 برای کسانی که ترجیح می‌دهند موسیقی‌شان را برای خودشان نگه دارند یا از طریق گیرندۀ موسیقی Bluetooth™‎ مدل BM10 برای آنان که به تجربۀ صدایی حتی رساتر نیاز دارند.
 
Sony Xperia E1 dual
 
دوسیم‌کارت، بدون اغماض
 
مدل جدید دو سیم‌کارتۀ Xperia E1 نیز در دسترس خواهد بود که  از طریق به‌کارگیری نسل جدید فناوری تلفن همراه دو سیم‌کارتۀ Sony، تجربۀ جدیدی را ارائه می‌کند.کاربران می‌توانند هر دو سیم‌کارت را به طور مستقل با صداهای زنگ سفارشی و تعویض تک لمسی بین سیم‌کارت‌ها پیش از تماس یا ارسال پیام متنی تنظیم کنند.
فناوری مدیریت دو سیم‌کارت Sony بدان معناست که کاربران می‌توانند هر دو سیم‌کارت را فعال نگه داشته و دیگر هیچ تماسی را حتی در هنگام مکالمه با یکی از سیم‌کارت‌ها از دست ندهند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.