اینترنت و شبکه

تلفن همراه

فناوری

گوشی

January 20, 2014
9:00 دوشنبه، 30ام دیماه 1392
کد خبر: 60352

ابزار جدید موبایلی سامسونگ برای سازمان‌ها

شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES ۲۰۱۴ از آخرین ابزار سازمانی خود موسوم به Samsung Enterprise Services رونمایی کرد و در مقابل آن شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند بلک‌بری توضیح داد که قصد دارد در شهر واشنگتن «مرکز نوآوری» راه‌اندازی کند. 
 
به گزارش وب‌سایت eweek، سامسونگ که همچنان بر تولید ابزارهای سازمانی تاکید دارد، ابزار جدید خود را در قالب مجموعه‌ای از خدمات برای پشتیبانی از کاربران سازمانی از طریق دستگاه‌های موبایلی معرفی کرد. 
این ابزار به صورت سازگار با خدمات کنونی سامسونگ مخصوص کسب‌وکار‌ها عرضه شده است که از جمله‌ آن‌ها می‌توان به پلتفورم امنیتی Knox سامسونگ اشاره کرد. 
 
شرکت سامسونگ با عرضه Enterprise Services همکاری‌های خود را با دو شرکت عرضه کننده خدمات سازمانی آغاز کرده است. یکی از این شرکت‌ها که Digital Management نام دارد، سری ابزارهای سازمانی موبایلی شامل ارزیابی نیازهای اولیه، تنظیمات دستگاه و امکان انتقال آن به سیستم‌های جدید و همچنین استقرار و توسعه خدمات مورد نیاز کاربر را عرضه می‌کند. 
 
سامسونگ در بخش دیگر همکاری‌های خود را با شرکت OtterBox آغاز کرده است تا به کمک آن بتواند مجموعه‌ای از ابزار‌ها و لوازم جانبی خود را برای مشتریان سازمانی تولید کند. 
 
 «تیم واگنر» (Tim Wagner) مدیر واحد ابزارهای سازمانی در مرکز تلفن‌های همراه سامسونگ اعلام کرد: «بسیاری از کاربران سازمانی این روز‌ها در بخش دستگاه‌های موبایلی سرمایه‌گذاری فراوان انجام می‌دهند و این سرمایه‌گذاری‌ها فقط مربوط به پرداخت هزینه برای خرید یک دستگاه موبایلی نمی‌شود. آن‌ها نیازمند استفاده از ابزارهای ایمن، راهکارهای کاربردی و خدمات مفید هستند که تمامی آن‌ها در پلتفورم Knox، Solutions Exchange و Enterprise Services سامسونگ ارایه می‌شود».
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.