تلفن همراه

گوشی

February 11, 2014
9:50 سه شنبه، 22ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60799

آمریکایی‌ها گوشی هوشمند را به همسر خود ترجیح می‌دهند!

بر اساس نتایج حاصل از مطالعه جدیدی که مرکز  Harris Interactive انجام داده است، بیشتر بزرگسالان آمریکای استفاده از گوشی هوشمند خود را به بودن در کنار همسرشان ترجیح می‌دهند و از این کار لذت بیشتری می‌برند.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مرکز Statista نیز در گزارشی مجزا لیست 10 وابستگی اصلی برای بزرگسالان آمریکایی را منتشر کرده است که گفته می‌شود این افراد به اعتقاد خود بدون این 10 مورد قادر به ادامه زندگی نیستند. نکته جالب در این است که بیشتر گزینه‌های ذکر شده در این لیست به ابزارهای فناوری مربوط می‌شده‌اند.
 
بر اساس گزارش‌ منتشر شده از سوی مرکز Statista، بزرگترین وابستگی‌های فناورانه بزرگسالان به‌ترتیب به سیستم‌های ماهواره‌ای مسیریاب، رایانه‌های لوحی، دسترسی به اینترنت، رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ‌ها مربوط می‌شود.
 
بر این اساس گفته می‌شود که 26 درصد بزرگسالان اعلام کرده‌اند که حتی برای چند دقیقه هم نمی‌توانند دور از تلفن همراه خود باشند و در مقابل 20 درصد بر بودن کنار همسرشان تاکید داشته‌اند.
 
البته بد نیست بدانید که بیشترین وابستگی مردم به غذا خوردن بوده است و حتی آن را به نوشیدن آب هم ترجیح داده‌اند و 73 درصد گفته‌اند که اگر از غذاهای مورد علاقه خود دور شوند قادر به ادامه زندگی نیستند.
 
بر اساس "گزارش عادات استفاده از دستگاه‌های موبایلی – 2013"، از هر 10 بزرگسال آمریکایی یک نفر هنگامی که کنار همسر خود به‌سر می‌برد هم از گوشی هوشمند استفاده می‌کند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.