اپراتورها

تلفن همراه

March 11, 2014
17:03 سه شنبه، 20ام اسفندماه 1392
کد خبر: 61279

یک اماراتی گرانترین شماره تلفن جهان را خرید

یک شهروند امارات موفق شد تا گرانترین شماره تلفن جهان را بخرد.
 
 
این فرد اماراتی در یک مزایده که از سوی شرکت مخابرات امارات برگزار شد، شماره تلفن 050777777 را به ارزش هشت میلیون درهم خریداری کرد.
 
این مزایده در حضور بیش از 700 نفر برای تصاحب شماره تلفن‌های رند برگزار شد.
 
شرکت مخابرات امارات 70 شماره تلفن از شماره‌های رند را در یک مزایده علنی برای دوست داران این نوع شماره‌ها عرضه کرد.
 
این مزایده همزمان از طریق ماهواره در برج خلیفه دبی و هتل قصر امارات ابوظبی برگزار شد و این در حالی است که نام خریدار به دلایل نامعلومی ذکر نشده است.
 
در میان شماره‌های تلفن ارائه شده، شماره 0507777777 بیش از دیگر شماره‌ها در مزایده مستقیم، خریدار داشته است.
 
به گزارش العربیه، شرکت مخابرات امارات گفته است که خریدار این شماره تلفن یک شهروند اماراتی است و این شماره را شخصی استفاده خواهد کرد.
 
بر اساس این گزارش دیگر شماره‌های عرضه شده در این مزایده جمعا به ارزش 13 میلیون و 550 هزار درهم به فروش رفتند.
 
مزایده برای خرید شماره‌های رند خودرو و تلفن همراه در کشورهای عربی و نیز برخی از کشورهای غربی به ویژه در میان جوانان از استقبال زیادی برخودار است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.