تلفن همراه

گوشی

April 24, 2014
8:42 پنجشنبه، 4ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 61794

خطرات حمل تلفن همراه برای مردان

ایرنا- تحقیقات پژوهشگران نشان می‌دهد، مردانی که در طول روز بیش از چهار ساعت تلفن همراه با خود حمل می‌کنند در معرض ضعف جنسی قرار دارند.
محققان درایالت کلیولند آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند، آن دسته از مردانی که ساعت‌ها تلفن همراه را با خود حمل می‌کنند، بیش از مردانی که استفاده از این ابزار را به 2 ساعت در روز محدود می‌کنند، در معرض ضعف جنسی قرار دارند. 
 
این موضوع نیازمند بررسی و تحقیقات بسیاری است تا بتوان میزان آسیب تلفن همراه را نشان دهد. دراین تحقیقات دانشمندان روی 20 مرد که مشکلات جنسی را طی 6 ماه پیش از انجام تحقیق تجربه کرده بودند، بررسی کردند؛ آنها همچنین 10 مرد را که سابقه هیچ تجربه‌ای در این زمینه نداشتند، مطالعه کردند. در این بررسی از تمامی مردان خواسته شد فرمی را پر کنند و در خصوص عادات استفاده آنها از تلفن همراه نیز سوال شد. در این بین، هیچ تفاوت قابل توجهی از لحاظ سن، وزن، قد و عادات مصرف سیگار در مردان سالم و بیمار وجود نداشت. بزرگ‌ترین تفاوت در این مردان مدت زمانی بود که تلفن‌های همراه روشن را در دست یا جیب هایشان نگه داشته بودند. دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که مردانی که مشکلات جنسی داشته‌اند، تلفن‌های خود را به مدت طولانی‌تر بیش از چهار ساعت در مقابل مردانی که حدود 2 ساعت در روز، حمل کرده بودند، به همراه داشتند. بدرالدین محمد العلی، رهبر ارشد این مطالعه گفت: این تحقیق نشان‌دهنده ارتباط ممکن بین استفاده از تلفن همراه و ضعف جنسی است. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.