تلفن همراه

نقدی بر مشتری مداری رایتل: نمره منفی برای شرکتی که به مشتریانش نمره 20 می دهد

شرکت ارتباطی رایتل که در تبلیغات خود مدعی است به مشتریانش نمره 20 می دهد در پاسخگویی و برقراری ارتباط با مشتریان، بدترین وضعیت پاسخگویی را به نمایش می گذارد.
 
به گزارش مهر، شرکت ارتباطی رایتل در حالی برای دفاتر خود ساعات پاسخگویی تعیین کرده که مشتریان به هنگام مراجعه در اوقات تعین شده به این دفاتر، به در بسته برخورد می کنند.
 
متصدیان پاسخگویی این دفاتر نیز اعلام می کنند کارکنان شرکت نیم ساعت قبل از ساعت تعیین شده سیستم های خود را خاموش کرده و دیگر پاسخگو نیستند؛ این درحالی است که مشتریان برای رسیدن به دفاتر اصلی تعیین شده باید خیابانهای پرترافیک شهر را پشت سر بگذارند.
 
در همین حال سیستم پاسخگویی تلفنی این شرکت هم وضعیت بهتری از پاسخگویی حضوری آن ندارد چرا که با وجود انتظار طولانی برای برقراری تماس با کارشناسان اپراتور رایتل، باز هم ارتباط برقرار نمی شود و ظاهرا شرکت رایتل از کارشناسی که پاسخگوی مشتریانش باشد بی بهره است.
 
با چنین وضعیتی می توان گفت شرکتی که ادعا می کند به مشتریانش نمره 20 می دهد برای پاسخگویی به مشتریان و ارائه خدمات صحیح از کسب نمره قبولی، ناتوان است.

​​