اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

April 29, 2014
12:26 سه شنبه، 9ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 61906

نقدی بر مشتری مداری رایتل: نمره منفی برای شرکتی که به مشتریانش نمره 20 می دهد

شرکت ارتباطی رایتل که در تبلیغات خود مدعی است به مشتریانش نمره 20 می دهد در پاسخگویی و برقراری ارتباط با مشتریان، بدترین وضعیت پاسخگویی را به نمایش می گذارد.
 
به گزارش مهر، شرکت ارتباطی رایتل در حالی برای دفاتر خود ساعات پاسخگویی تعیین کرده که مشتریان به هنگام مراجعه در اوقات تعین شده به این دفاتر، به در بسته برخورد می کنند.
 
متصدیان پاسخگویی این دفاتر نیز اعلام می کنند کارکنان شرکت نیم ساعت قبل از ساعت تعیین شده سیستم های خود را خاموش کرده و دیگر پاسخگو نیستند؛ این درحالی است که مشتریان برای رسیدن به دفاتر اصلی تعیین شده باید خیابانهای پرترافیک شهر را پشت سر بگذارند.
 
در همین حال سیستم پاسخگویی تلفنی این شرکت هم وضعیت بهتری از پاسخگویی حضوری آن ندارد چرا که با وجود انتظار طولانی برای برقراری تماس با کارشناسان اپراتور رایتل، باز هم ارتباط برقرار نمی شود و ظاهرا شرکت رایتل از کارشناسی که پاسخگوی مشتریانش باشد بی بهره است.
 
با چنین وضعیتی می توان گفت شرکتی که ادعا می کند به مشتریانش نمره 20 می دهد برای پاسخگویی به مشتریان و ارائه خدمات صحیح از کسب نمره قبولی، ناتوان است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.