اپراتورها

تلفن همراه

April 29, 2014
15:03 سه شنبه، 9ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 61919

MTN در فهرست شرکت‌های برتر دنیا قرار گرفت

گروه MTN تنها شرکت آفریقای جنوبی است که در فهرست شرکت‌های برتر دنیا قرار گرفته است. در این فهرست شرکت‌های برتر بین‌المللی در هر صنعت، توسط تحلیلگران گروه CT که شرکت چند ملیتی آمریکایی در ارائه خدمات مالی است، انتخاب می‌شود.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، شرکت‌های موجود در این فهرست باید دارای ارزش بازار بیش از ۳۰ میلیارد رند بوده، از لحاظ سهم بازار در قسمت مربوطه در میان سه شرکت برتر باشند و ضمن خدمات‌رسانی در سطح جهانی، از مدل کسب‌وکار بلند مدت و پایدار برخوردار باشند.
 
سیفیسو دابنگووا، رئیس و مدیرعامل گروه MTN، معتقد است: قرار گرفتن در این فهرست مایه خوشبختی و فروتنی است؛ بخصوص آنکه این مهم با بیستمین سالگرد راه اندازی MTN مصادف شده است. این موفقیت در سطح جهانی بیانگر این است که نقش ما در این صنعت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
در این فهرست نام MTN در کنار شرکت‌های بزرگ و معتبر دیگری مانند اپل، گوگل، فیسبوک و مایکروسافت دیده می‌شود. فعالیت در ۲۱ کشور و اپراتور برتر بودن در ۱۵ کشور محل فعالیت و دومین اپراتور برتر در سایر بازارها از دلایل قرار گرفتن MTN در این فهرست است.
 
بر اساس گفته‌های دابنگووا، MTN شرکتی پیشروست و همواره در صدد یافتن راه‌هایی برای ارتقای ارزش برای سهامداران و بهبود زندگی مشتریان از طریق ارائه فناوری‌های جدید می‌باشد. به اعتقاد وی این عامل یکی از دلایل اصلی موفقیت کنونی شرکت است.
 
MTN پس از دریافت پروانه فعالیت در آفریقای جنوبی در سال ۱۹۹۴، صدها میلیارد رند در زمینه دریافت مجوز و شبکه‌های پیشرفته سرمایه‌گذاری کرده است و در حال حاضر به ۱/۲۱۰ میلیون نفر در ۲۲ کشور در آفریقا و منطقه خاورمیانه خدمات ارائه می‌نماید. در ابتدا خدمات گروه محدود به خدمات صوتی و پیام‌رسانی بود؛ اما در حال حاضر خدمات بسیاری شامل خدمات ارتباطی نوآورانه، محتوا و سرگرمی به مشتریان ارائه می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.