اپلیکیشن

تلفن همراه

گوشی

September 12, 2014
13:02 جمعه، 21ام شهریورماه 1393
کد خبر: 64290

کیبرد SwiftKey برای iOS 8 تا یک هفته دیگر منتشر می‌شود+ویدئو

اپلیکیشن کیبورد SwiftKey که همین حالا در اندروید اسم و رسم بسیار خوبی به هم زده، همزمان با معرفی نگارش نهایی iOS 8 برای این سیستم عامل نیز معرفی خواهد شد.
 
یک کاربر اندرویدی اگر در مورد هیچ اپلیکیشنی اطلاعات کاملی نداشته باشد، وقتی نوبت به اپلیکیشن SwiftKey می‌رسد کاملا به انواع جنبه‌های آن آشناست. SwiftKey امروز اعلام کرد که قصد دارد همزمان با انتشار نگارش نهایی iOS 8 در روز 17 سپتامبر، اپلیکیشن خود را برای این سیستم عامل نیز منتشر کند. کاربران قادرند از این سیستم عامل در دستگاه‌های آیفون، آیپد و آیپاد تاچ خود بهره ببرند.
 
همان‌طور که می‌دانید اپل در iOS 8 بالاخره به حضور اپلیکیشن های تایپینگ متفرقه رضایت داده تا از روز انتشار نسخه رسمی این سیستم عامل، شاهد حضور انبوهی از اپلیکیشن های زیبا و پرکاربرد کیبورد باشیم.
 
SwiftKey با قابلیت‌های بسیار خود توانایی درک نوع نوشتن کاربران را دارد و به شکل پیاپی سعی در پیش‌بینی کلمات آن‌ها می‌کند. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های آن، قابلیت SwiftKey Flow است که با استفاده از حرکت انگشتان بر روی حروف مختلف کیبورد، کلمات شما ثبت می‌شود. این امکان سرعت تایپ را به شکل چشمگیری افزایش می‌دهد.
 
این اپلیکیشن تا همین چند ماه پیش پولی بود، اما پس از استقبال بی نظیری که از آن به عمل آمد، شرکت سازنده تصمیم به رایگان شدن آن گرفت. SwiftKey همین حالا نیز بالاترین میزان محبوبیت را دارد و ورود این اپلیکیشن به iOS می‌تواند نفوذ آن در بازار را بسیار گسترده تر از قبل کند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.