اپراتورها

تلفن همراه

October 10, 2014
14:35 جمعه، 18ام مهرماه 1393
کد خبر: 64771

پورتال پردیس اول همراه اول رونمایی شد

پرتال پردیس همراه اول با حضور وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات و دبیر شورای عالی فضای مجازی در سالن اختصاصی همراه اول در نمایشگاه «ایران تلکام ۲۰۱۴» رونمایی شد.
 
به گزارش وبسایت همراه اول، در این مراسم، محمد حسن انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی از پرتال پردیس همراه اول و رضا تقی پور وزیر سابق ارتباطات و عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران رونمایی کردند.
همراه اول در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۴، دنیایی از محتوای هنری، سرگرمی، موسیقی، فیلم، برنامه های کاربردی موبایل، بازی، عکس، انیمیشن، کلیپ های آموزشی، تصویری و … را در «پردیس همراه اول» برای مشترکین خود گرد آورده است.
علاقمندان با ورود به سایت پردیس اول می توانند به راحتی شبکه های تلویزیونی را به طور زنده و از طریق اینترنت پرسرعت نوترینو تماشا کنند و کلیپ های ویدیویی مورد نظر خود را همان جا ببینند.
همچنین همراه اولی ها می توانند در پردیس همراه اول هر فیلم، موسیقی، و بازی که دوست دارند به دوستان و آشنایان خود هدیه دهند.
دسترسی به پردیس همراه اول از سه طریق «ورود به سایت mpardis.mci.ir از مرورگر گوشی یا تبلت دارای سیم کارت همراه اول»، «ورود به سایت pardis.mci.ir با مرورگر کامپیوتر شخصی» و «نصب اپلیکیشن «پردیس همراه اول» روی گوشی»، امکانپذیر است.
برای استفاده از امکانات پردیس همراه اول نیازی به پرداخت با کارت های بانکی و اینترنتی نیست و علاقمندان می توانند به سادگی از طریق پرداخت آسان به کمک روشهای همیشگی شارژینگ همراه اول(قبض برای مشترکین دائمی و اعتبار برای مشترکین) استفاده کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.