اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

October 28, 2014
13:56 سه شنبه، 6ام آبانماه 1393
کد خبر: 65105

مردم برای اختلالات موبایلی خسارت می‌گیرند؟

معاون بازاریابی شرکت ارتباطات سیار از پیگیری شکایات مشترکان همراه اول در کمیته ماده 20 این شرکت خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورتی که اعتراض فرد در این کمیته تائید شود خسارتهای مربوطه به او پرداخت خواهد شد.
 
به گزارش ایسنا، طی ماه‌های گذشته به دلیل ورود به عرصه ارائه خدمات نسل‌های سوم و چهارم ارتباطی، فعالیت اپراتورها با اختلالاتی همراه بوده است. اختلالاتی که به واسطه آنها گاهی مشترکان موفق به استفاده از خدمات مدنظر خود نشده‌اند. حال این سوال پیش می‌آید که آیا اپراتورها بابت این موضوع خسارتی به مشترکان پرداخت می‌کنند؟!
 
معاون بازاریابی شرکت ارتباطات سیار در گفت‌وگویی با ایسنا درباره مشکلاتی که گاهی برای افرادی که بسته‌های اینترنت همراه اول فعال کرده‌اند و در مدتی که شبکه این اپراتور دچار اختلال بوده نتوانسته‌اند از حجم اینترنت خود استفاده کنند، اظهار کرد: اگر مشترکی بسته اینترنتی فعال کرده باشد و موفق به دریافت خدمات نشده باشد می‌تواند نسبت به این موضوع شکایت کند و شرکت همراه اول به سرعت موضوع را بررسی خواهد کرد.
 
محمد مهدی عطوفی ادامه داد: در این صورت اگر ادعای فرد صحت داشته باشد حتما هزینه پرداخت شده به او بازگردانده خواهد شد.
 
وی همچنین اظهار کرد: از زمان دولتی بودن شرکت ارتباطات سیار در آن کمیته‌ای فعال است که به عنوان کمیته ماده 20 مسوولیت رسیدگی به شکایت مشترکین را برعهده دارد و در این میان اگر قطعا کاربری خسارتی دیده باشد، پس از بررسی و تائید این کمیته حقوق فرد به او باز گردانده خواهد شد.
 
معاون شرکت ارتباطات سیار در ادامه در پاسخ به این موضوع که آیا در شرایطی که خود اپراتور می‌داند اختلال داشته و نسبت به این موضوع معترف است باز هم لازم است مردم برای دریافت حق خود طرح شکایت کنند، توضیح داد: ما در بسته‌های GPRS با سرعت بالایی که در اختیار کاربر قرار می‌دهیم سعی داریم به نوعی مشکلات ناشی از اختلالات را جبران کنیم.
 
عطوفی در پایان یادآور شد: در حال حاضر حداکثر تعهد ما برای اینترنت همراه در نسل دو 128 کیلوبیت است در حالی که در حال حاضر حداقل و کمترین سرعت ما برای کاربران 256 کیلوبیت محسوب می‌شود و از این مجرا تلاش می‌شود اختلالات احتمالی جبران شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.