سخت‌افزار

November 7, 2014
11:07 جمعه، 16ام آبانماه 1393
کد خبر: 65284

بهترین هدفون‌های ارزان‌قیمت بازار

دنیای اقتصاد: با آمدن فصل پاییز رنگارنگ و باران و برف، طرفداران موسیقی بیشتر از قبل به هدفون‌هایشان پناه می‌برند تا موسیقی دلخواهشان را در این روزهای خوش آب و رنگ گوش کنند. درست به همین دلیل هم مجله FindTheBest به‌تازگی مجموعه‌ای از بهترین هدفون‌های ارزان‌قیمت بازار را انتخاب و معرفی کرده است که آنها را در اینجا می‌بینیم.

 



Noontec Zoro HD: این هدفون 150 دلاری حداکثر حساسیت 108 دسیبل دارد، این در حالی است که متوسط حساسیت در اغلب هدفون‌ها 104 دسیبل است. این هدفون قابلیت پخش صدا با کیفیت HD را داشته و به این ترتیب می‌تواند مورد توجه علاقه‌مندان به موسیقی قرار بگیرد. 



Sennheiser HD 558: این هدفون که توسط شرکت معروف آلمانی در بازار لوازم جانبی پخش دیجیتال طراحی و تولید شده است با قیمت 180 دلار در بازار عرضه می‌شود. 

این محصول صدا را با حداکثر حساسیت 112 دسیبل برای کاربرانش پخش می‌کند و از نظر کاربران مجله PC Mag بهترین هدفون کمتر از 200 دلاری از نظر کیفیت است. با این حال گویا این هدفون برای استفاده با ابزارهای موبایل چندان راحت نیست.



Harman Kardon HARKAR-BT: این هدفون با قیمت 200 دلار در بازار عرضه می‌شود و بیشتر به خاطر طراحی گوشی‌هایش مورد توجه قرار می‌گیرد. گوشی‌های این هدفون مربعی‌شکل بوده و قابلیت چرخش دارند تا به این ترتیب به راحتی روی گوش کاربران مختلف تنظیم شوند. این هدفون ساختاری بی‌سیم داشته و مبتنی بر تکنولوژی ارتباطی بلوتوث است که استفاده از آن را همراه با ابزارهای موبایل راحت‌تر کرده است.



RHA MA 350: این هدفون 40 دلاری حداکثر حساسیت 103 دسیبل داشته و از نظر بسیاری از کاربران و فعالان بازار انتخاب خوبی با توجه به قیمتش محسوب می‌شود.

 این محصول برای استفاده هر روزه انتخاب مناسبی است و به راحتی با ابزارهای مختلف هماهنگ می‌شود.



Sony MDR7506: این هدفون با قیمت 130 دلار و حداکثر حساسیت 104 دسیبل در بازار عرضه می‌شود. هرچند این هدفون صدا را با کیفیت مناسبی برای کاربرانش پخش می‌کند، اما گویا نتوانسته است چندان مورد توجه کاربران حرفه‌ای و علاقه‌مندان به موسیقی قرار بگیرد.



Grado SR60i: این هدفون با حداکثر حساسیت 98 دسیبل تنها 79 دلار قیمت دارد. این هدفون ساختار ساده اما با کیفیتی داشته و طراحی مناسب آن مورد توجه بسیاری از خریداران قرار می‌گیرد. 

این محصول دارای گوشی مناسب برای اغلب کاربران بوده و قسمت هدبند آن چرمی و راحت است.



Klipsch Image S4i: این هدفون 99 دلاری صدا را با حداکثر حساسیت 110 دسیبل برای کاربرانش پخش می‌کند و به همین دلیل پخش با کیفیتی داشته و جزئیات مختلف موسیقی را هم برای کاربرانش

 اجرا می‌کند. 

طراحی گوشی‌های این هدفون داخل گوشی بوده و به‌راحتی می‌تواند با محصولات مختلف ازجمله آی‌پد و آی‌فون هم هماهنگ شود.



Grado SR80i: یک هدفون حرفه‌ای دیگر با قیمت 145 دلار که از نظر کاربران و خریداران هدفون بسیار ارزان‌قیمتی در مقایسه با امکاناتش به حساب می‌آید. با این حال اما اغلب کاربران این محصول معتقدند که استفاده از آن در محیط‌های بسته و نسبتا آرام مانند خانه بهتر است.



JAYS a-JAYS Two: یک هدفون 50 دلاری سبک برای آنکه همیشه همراهتان باشد. این هدفون صدا را با حداکثر حساسیت 96 دسیبل برای کاربرانش پخش می‌کند و قسمت گوشی آن در چهار اندازه مختلف طراحی شده و در دسترس است تا امکان استفاده برای کاربران مختلف را داشته باشد. 



NuForce NE-600M/X: این هدفون تنها 15 دلار قیمت دارد تا ارزان‌قیمت‌ترین هدفون این فهرست نام بگیرد. این هدفون دارای طراحی داخل گوشی و ساده است و تنها سیم‌های رنگی آن می‌تواند توجه کاربران تنوع‌طلب را به خودش جلب کند.

 حداکثر حساسیت این هدفون هنگام پخش موسیقی تا 100 دسیبل می‌رسد و انتخاب مناسبی برای استفاده با ابزارهای دیجیتال همراه است. 

Read more: https://www.donya-e-eqtesad.com/news/839202/#ixzz3IN9C389L

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.