اپراتورها

باندپهن سیار

تلفن همراه

January 4, 2015
23:06 یکشنبه، 14ام دیماه 1393
کد خبر: 66340

ایرانسل امکان به اشتراک گذاری بسته‌های اینترنت همراه را ممکن ساخت

irancell internet 3g 4g.jpg

ایرانسل از عرضه سرویس "حساب چندکاربره" خبر داد. برای نخستین بار در ایران و با این سرویس جدید، مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند یک حساب واحد ایجاد کرده و آن را بین کاربران مختلف و یا سیم کارت‌های دیگر خود به اشتراک بگذارند.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در حال حاضر این سرویس برای به اشتراک گذاری خدمات اینترنت همراه راه اندازی شده و مشترکین سیمکارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند با شماره گیری کددستوری #400* از جزئیات کامل این حساب مطلع شده و نسبت به مدیریت حساب و خرید بسته‌های افزایشی اقدام کنند.
 
با این سرویس جدید، مشترکینی که به جز یک سیم کارت در تلفن همراه خود، سیم کارت دیگری در تبلت، مودم و یا گوشی تلفن همراه دیگر خود در اختیار دارند، به جای شارژ چندین حساب ایرانسلی، کافیست یک حساب چند کاربره را فعال کرده و بسته افزایشی موردنظر خود را برای این حساب فعال کنند. همچنین از طریق سرویس حساب چندکاربره، پدر خانواده می‌تواند حسابی مشترک برای اعضای خانواده خود ایجاد کرده و آن را به اشتراک بگذارد و یا یک گروه از دوستان، بسته‌های موردنیاز خود را با هم به اشتراک بگذارند و یا مدیر یک شرکت میتواند با ایجاد این حساب، آن را بین کارمندان خود به اشتراک بگذارد.
 
فعال سازی سرویس حساب چندکاربره از طریق شماره گیری کددستوری #1*3*400* و غیرفعال‌سازی آن از طریق کددستوری #4*1*400* ممکن است. افزودن دیگر شماره‌های ایرانسل بعنوان زیرشاخه هم از طریق کد #1*2*1*400* امکان پذیر است. در صورتیکه سرشاخه نیز بخواهد از بسته ویژه حساب چند کاربره اینترنتی استفاده کنند لازم است شماره تلفن همراه خود را هم به عنوان زیرشاخه اضافه کند.
 
اولویت استفاده از بسته افزایشی حساب کاربره از بقیه بسته های افزایشی بالاتر است. به این معنی که  اگر مشترک در حال حاضر بسته اینترنت دیگری نیز داشته باشد، در صورت مصرف اینترنت، ابتدا از اعتبار بسته افزایشی حساب چندکاربره کسر خواهد شد.
 
در صورتیکه کاربر اصلی سرویس، یک بسته افزایشی اینترنت همراه برای این سرویس خریداری کند، امکان استفاده از اینترنت همراه برای زیر شاخه ها وجود خواهد داشت. این بدان معناست که چنانچه زیرشاخه‌ها از اینترنت همراه استفاده نمایند، مصرف آن به‌جای منظور شدن در حساب زیر شاخه، در حساب چند کاربره منظور می‌شود.
 
در حال حاضر بسته‌های افزایشی 2، 5 و 20 گیگابایتی اینترنت همراه برای به اشتراک گذاری از طریق سرویس حساب چندکاربره ایرانسل قابل انتخاب و به اشتراک گذاری هستند.
 
برای مشاهده اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات حساب چندکاربره ایرانسل، به وبسایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir مراجعه کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.