تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری

گوشی

February 28, 2015
23:49 شنبه، 9ام اسفندماه 1393
کد خبر: 67892

با MWC 2015: سامسونگ از Galaxy S6 خمیده رونمایی می‌کند

از زمان برگزاری نمایشگاه CES چند ماهی می‌گذرد و هم‌اکنون که تنها چند روز تا زمان برگزاری کنگره جهانی تلفن‌همراه موسوم به MWC 2015 باقی مانده است، کارشناسان از این اتفاق به عنوان بزرگترین نمایشگاه موبایلی جهان یاد می‌کنند.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این نمایشگاه بزرگان عرصه تلفن‌همراه را گرد هم می‌آورد و منابع آگاه پیش‌بینی کرده‌اند که طی آن سامسونگ پرچمدار بعدی گوشی‌های خود را معرفی کند.

بهترین گوشی بعدی سامسونگ با نام Galaxy S6 شناخته می‌شود و این شرکت کره‌ای کنفرانس مطبوعاتی ویژه‌ای در تاریخ یک مارس ترتیب داده است تا احتمالا طی آن گوشی مذکور را معرفی کند.

برخی منابع آگاه اعلام کردند که به احتمال قوی در این نمایشگاه دو مدل ویژه از گوشی Galaxy S6 را در معرض دید عموم قرار می‌دهد که یک مدل آن شبیه به Galaxy Note Edge ساخته شده است و نمایشگاه آن روی یک سمت از لبه گوشی خم شده است.

شرکت سامسونگ طی چند روز گذشته تصاویر تبلیغاتی مختلفی منتشر کرده که در آن هاله‌ای از گوشی هوشمند Galaxy S6 به نمایش درآمده است تا کاربران جهانی خود را برای معرفی این محصول آماده کنند.

بر اساس این آگهی‌های تبلیغاتی منابع آگاه با اطمینان کامل اعلام کردند که مدل ویژه گوشی Galaxy S6 با لبه خمیده در MWC 2015 رونمایی می‌شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.