تلفن همراه

گوشی

April 19, 2015
10:02 یکشنبه، 30ام فروردینماه 1394
کد خبر: 69122

ال جی G3 پرفروش ترین ال جی باقی خواهد ماند

به گزارش نهاد تحقیقاتی IBK واقع در سئول کره جنوبی، موبایل LG G4 که گفته می شود در روز ۲۸ آوریل رسماً معرفی خواهد شد نخواهد توانست رکوردهای فروش موبایل G3 را جابجا کند. گفتنیست که کمپانی ال جی از ماه مه سال قبل که موبایل LG G3 را معرفی نموده تا به امروز موفق به فروش بیش از ۱۰ میلیون دستگاه از این محصول شده است.
بر اساس گزارش فوق الذکر پرچم دار آتی کره ای ها علی رغم مشخصات بسیار خوب و کیفیت ساخت بالا با توجه به فاصله زمانی موجود در عرضه پس از Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge امکان رقابت قوی با این دو محصول را نخواهد داشت و فروش آن به شدت تحت تأثیر موفقیت دو ابر قدرت سامسونگ نسبت به نسل قبل کاهش خواهد یافت. همچنین استفاده از چیپست Snapdragon 808 با ۶ هسته پردازنده به جای Snapdragon 810 با هشت هسته پردازنده هم از عوامل ضعف نسبی G4 در بازار دانسته شده است. با توجه به اینکه کمپانی ال جی از سرسخت ترین مدافعین Snapdragon 810 در برابر شایعات داغ شدن این پردازنده بود مشخص نیست که چرا از این چیپست در G4 استفاده نشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.