اپلیکیشن

تلفن همراه

June 1, 2015
17:37 دوشنبه، 11ام خردادماه 1394
کد خبر: 70688

راه‌حل مشکل موجود در اپلیکیشن Message

چند روز پس از آنکه مشخص شد یک حفره امنیتی در iOS وجود دارد که با دریافت یک پیام متنی خاص در اپلیکیشن Message موجب کرش کردن آن می‌شود، اپل وجود این باگ را تایید و به‌صورت رسمی یک راه‌حل برای آن ارائه کرد. 
این شرکت در مطلبی در صفحه پشتیبانی خود نوشت: اپل از مشکل موجود در اپلیکیشن Message که به واسطه دریافت یکسری از کاراکترهای متنی یونی‌کد به وجود می‌آید آگاه است و ما این مشکل را در به‌روزرسانی نرم‌افزاری بعدی حل خواهیم کرد. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید راه‌حل آن شامل سه مرحله است: اول باید از دستیار شخصی سیری بخواهید که با فرمان read unread Messages پیام‌های شما را بخواند. سپس با کمک گرفتن از سیری به پیام مخرب پاسخ دهید. به محض اینکه به این پیام پاسخ داده شود قادر خواهید بود تا اپلیکیشن Messages خود را دوباره باز کنید. در آخر با رفتن به بخش پیام‌ها و سوایپ کردن به سمت چپ باید مکالمه مربوطه را پاک کنید یا با لمس و نگه داشتن انگشت روی پیام و بعد زدن گزینه Delete در بخش More آن را از گوشی خود حذف کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.