تلفن همراه

گوشی

June 6, 2015
13:08 شنبه، 16ام خردادماه 1394
کد خبر: 70800

جشنواره 444 برای علاقه مندان به گوشی ال جی G4 در ایران

از زمانی که زمزمه‌های حضور G4 در بازار آغاز شد، شور و اشتیاق زیادی در میان علاقه‌مندان و منتقدین محصولات فناورانه ایجاد گردید. گوشی G4 بر روی انتقال حس زیبایی خوشایند، تجربه بصری عالی،  کاربری انسان‌محور و تجربه عکاسی حرفه ای متمرکز شده است. دوربین G4 به عقیده بسیاری از منتقدین بهترین دوربینی است که بر روی یک گوشی تلفن همراه نصب شده است.
 
LG G4 احساسات انسانی را در خود مجسم کرده است که این مسئله به وضوح در طراحی خارجی Slim Arc و رابط کاربری گرافیکی آن پیداست. شرکت ال‌جی در ایران تصمیم گرفته تا با جشنواره 444 علاقه‌مندان به گوشی ال جی G4 را غافلگیر کند و این پرچمدار هوشمند را در مراسمی ویژه در اختیار مصرف‌کنندگان علاقه‌مند قرار دهد. جشنواره 444 در دو بخش آنلاین و حضوری برگزار خواهد شد.
 
بخش آنلاین
علاقه‌مندان به پیش‌ ثبت نام گوشی ال‌جی G4 می‌توانند از تاریخ 11 لغایت 26 خرداد ماه 1394 با مراجعه به وب‌سایت ال‌جی G4 به آدرس www.lg.com/ir/g4preorder جهت پیش‌ خرید گوشی ال‌جی G4 ثبت‌نام نمایند. پس از ثبت‌نام درتاریخ 27 خردادماه قرعه‌کشی بین تمامی ثبت‌کنندگان انجام گرفته و به برندگان جوایزی به ترتیب ذیل تعلق خواهد گرفت:
کارت هدیه نقدی به ارزش 20 میلیون ریال برای 44 نفر
کارت هدیه نقدی به ارزش 8 میلیون ریال برای 444 نفر
 
برندگان بخش آنلاین تا 31 تیرماه فرصت خواهند داشت تا گوشی G4 با گارانتی طلایی 2 ساله ال‌جی خریداری کرده و عکس مدارک زیر را توسط ایمیل ثبت‌نام در قرعه‌کشی خود به آدرس ایمیل 444event@kavoshgrp.com ارسال نمایند.
 
عکس کارت گارانتی طلایی 2 ساله ال‌جی
عکس جعبه گوشی از قسمت شماره سریال و IMEI
عکس گوشی G4 به همراه جعبه
عکس واضح از فاکتور خرید
 
اسامی برندگان بخش آنلاین جشنواره در تاریخ 30 خردادماه به صورت آنلاین و تلفنی اعلام و جوایز پس از بررسی مدارک توسط تیم ال‌جی برای برندگان توسط پست ارسال خواهد شد. 
 
بخش حضوری
همچنین، از علاقه‌مندان به گوشی ال‌جی G4 دعوت می‌گردد تا در روز سه‌شنبه 26 خردادماه 1394 از ساعت 10 صبح لغایت 3 بعدازظهر به غرفه ال جی واقع در طبقه همکف بازار چارسو مراجعه کرده و کارت شرکت در قرعه‌کشی دریافت نمایند (به تعداد محدود). قرعه‌کشی در همان روز رأس ساعت 5 بعدازظهر در حضور شرکت‌کنندگان انجام خواهد شد و به برندگان جوایز زیر تعلق خواهد گرفت. 
 
44 عدد گوشی G4 برای 44 نفر به صورت رایگان
44 عدد گوشی G4 برای 44 نفر با 44 درصد تخفیف
444 عدد گوشی G4 برای 444 نفر با 10 درصد تخفیف
 
جهت دریافت تخفیفات ذکر شده، برندگان باید در همان روز از فروشگاه گلدیران چهارسو گوشی G4 خریداری نمایند. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.