تلفن همراه

گوشی

June 25, 2015
12:57 پنجشنبه، 4ام تیرماه 1394
کد خبر: 71427

پیش بینی کاهش میزان فروش ال جی

کمپانی ال جی اخیراً پرچم دار قدرتمند و جذابی را با نام G4 راهی بازار نموده است که در ابتدای کار به ناچار وارد رقابتی سنگین با پرچم داران قدر سامسونگ و اپل شده است.
 
پیش از این کره ای ها اعلام کرده بودند که امیدوار به فروش ۱۲ میلیون دستگاه LG G4 در یک سال هستند اما برخی نهادهای تحقیقاتی رسیدن به این رکورد را دور از دستان ال جی می دانند و حتی در پیش بینی میزان سود این کمپانی در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ نیز تجدید نظر کرده اند .
 
بخش Mobile Communications کمپانی ال جی در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ موفق به کسب ۵۶ میلیارد وون معادل ۵۰٫۷ میلیون دلار خواهد شد در حالی که قبلاً پیش بینی می شد این رقم ۱۰۲ میلیون وون معادل ۹۲٫۳ میلیون دلار باشد.
 
Korea Investment Securities نیز پیش بینی ۱۱۵ میلیارد وون گردش مالی را برای این بخش از ال جی را به ۶۴ میلیارد وون کاهش داده است. باید دید که آیا کره ای ها می توانند ماهیانه یک میلیون دستگاه G4 را به فروش رسانده و به اهداف از پیش تعیین شده خود برسند یا خیر.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.