اپراتورها

تلفن همراه

July 29, 2015
10:02 چهارشنبه، 7ام مردادماه 1394
کد خبر: 72239

مدیرعامل رایتل: شمار کاربران به بیش از 4 میلیون نفر رسید

مدیر عامل رایتل از افزایش تعداد کاربران این اپراتور به چهار میلیون و 300 هزار نفر خبر داد و گفت: مصرف اینترنت رایتل از پنج مگ به بالای 10 گیگ رسیده است.
 
سیدمجید صدری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از مهرماه سال 1392 که این اپراتور آغاز به کار کرد، تعداد کاربران فعالی که داشتیم 300 هزار مشترک بود که خوشبختانه امروز با رشد قابل توجهی مواجه شده و به عدد چهار میلیون و 300 هزار مشترک رسیده است.
 
مدیر عامل شرکت رایتل ادامه داد: تعداد شهر‌های تحت پوشش ما 120 شهر بود که اکنون بیش از 330 شهر را تحت پوشش داریم که در هدف‌گذاری ما تا پایان سال به 450 شهر خواهد رسید.
 
وی همچنین اضافه کرد: تعداد سایت‌های ما 900 سایت بود که اکنون 2750 سایت فعال در رایتل داریم و در صددیم که آن‌ها تا پایان سال به 4000 سایت افزایش دهیم.
 
صدری از افزایش حجم اینترنت رایتل خبر داد و گفت: مصرف اینترنت ما در شهریورماه 1392، 500 مگ بود، اما امروز مصرف اینترنت ما بالای 10 گیگ است.
 
او در ادامه از امضای تفاهم‌نامه با چند دانشگاه ظرف یک ماه آینده خبر داد و گفت: شرکت رایتل کار با دانشگاه‌ها را در دستور کار قرار داده و با چند مرکز آموزشی نیز در این باره رایزنی کرده است.
 
وی گفت: رایتل به دنبال این است که از فضای به وجود آمده به نحو شایسته استفاده کند. سال قبل 30 پرتال را راه‌اندازی کردیم که تماما از ظرفیت پرتال داخلی بود و وابستگی به اینترنت نداشت.
 
نایب رییس هیات مدیره شرکت رایتل در پایان گفت: این شرکت با تمام قوا در جهت ارائه خدمات بهینه در خدمت کاربران خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.