اپراتورها

تلفن همراه

October 5, 2015
9:28 دوشنبه، 13ام مهرماه 1394
کد خبر: 73662

ایرانسل خدمات تلویزیون اینترنتی و کیف پول همراه ارائه می‌کند

معاون فنی ایرانسل گفت: ایرانسل با ورود به نسل‌های جدید ارتباطی و طرف قرارداد بودن با 40 شرکت تأمین کننده محتوا در نظر دارد تلویزون اینترنتی و کیف پول همراه را هم راه‌اندازی کند.

 
علی اصغر عینی پور در دومین نشست فعالان بخش فاوای کشور با بیان اینکه ایرانسل 45 میلیون مشترک فعال و 86 درصد پوشش جمعیتی دارد، اظهار کرد: بالغ بر 19 هزار سایت BTS در ارتباط با نسل دوم و از شهریور ماه سال گذشته که پروانه ارتقا به نسل‌های بالاتر ارتباطی را دریافت کردیم، 4500 سایت 3G داریم.
 
وی در ارتباط با رومینگ اپراتور دوم موبایل گفت: برای مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی با 421 اپراتور بین‌المللی قرارداد رومینگ داریم و در زمینه رومینگ دیتا نیز با 215 اپراتور خارجی قرارداد منعقد کرده‌ایم.
 
معاون فنی ایرانسل با بیان اینکه بزرگترین اپراتور دیتای کشور هستیم گفت: در حوزه‌های 2G، 3G و LTE مجموعا 23 میلیون مشترک دیتا داریم و از کل مشترکان فعال، 13 میلیون از خدمات 3G استفاده می‌کنند.
 
او افزود: استفاده دیتای روزانه در این اپراتور به 330 ترابایت رسیده و استفاده از اینترنت موبایل نسل سوم رشدی بالغ بر 11 برابر 2G داشته است.
 
وی با بیان اینکه متوسط مصرف دیتا در 3G و LTE به نسبت قبل از راه‌اندازی این نسل‌ها 6 برابر رشد داشته است، در کلام پایانی گفت: اکنون با 40 شرکت تأمین کننده محتوا طرف قرارداد هستیم و در نظر داریم کیف پول همراه و تلویزیون اینترنتی را نیز راه‌اندازی کنیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.