دوربین

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

November 23, 2015
18:25 دوشنبه، 2ام آذرماه 1394
کد خبر: 74596

سامسونگ رسما از بازار دوربین‏های دیجیتال آلمان بیرون آمد

چند وقتی می‏شود که شایعه شده سامسونگ کار و کاسبی پر رونقی در بازار دوربین‏های دیجیتال ندارد، از قرار معلوم این شایعه چندان هم بی‏اساس نیست چرا که این شرکت رسما اعلام کرد عطای بازار دوربین‏های دیجیتال آلمان را به لقایش می‏بخشد.
 
مجلات EOSHD و FotoMagazin آلمان در گزارشی اعلام کرده‏اند که سامسونگ به صورت رسمی از بازار دوربین‏های دیجیتال در آلمان کناره گیری می‏کند. براساس این گزارش، بیانیه سامسونگ برای تعطیلی واحد دوربین‏های دیجیتال خود در آلمان به این شرح است: مدتی است دوربین‏های دیجیتال و لوازم جانبی آنها در آلمان فروش خوبی ندارند. به این ترتیب ادامه حضور در این بازار برای سامسونگ توجیه ندارد و رفته‏ رفته فروش دوربین‏های دیجیتال در آلمان متوقف خواهد شد. 
 
سامسونگ مدعی است این تصمیم تنها مربوط به کشور آلمان می‏شود؛ اما با توجه به بازار کساد دوربین‏های دیجیتال، تعطیلی این واحد در سایر کشورها نیز به هیچ وجه دور از ذهن نیست. در این بین سامسونگ تعطیلی کامل واحد دوربین‏های دیجیتال خود را رسما تکذیب کرده است، اما اگر اوضاع به همین ترتیب پیش رود به احتمال زیاد در آینده شاهد اتخاذ تصمیمات حیاتی‏تری از جانب سامسونگ برای واحد دوربین‏های دیجیتال خود هستیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.