تلفن همراه

سخت‌افزار

لبه تکنولوژی

December 1, 2015
19:10 سه شنبه، 10ام آذرماه 1394
کد خبر: 74781

برنامه‌های سونی برای CES 2016 اعلام شد

اگرچه از هم‌اکنون بیشتر از یک ماه تا زمان برگزاری بزرگترین کنفرانس فناورانه جهان یعنی CES 2016 باقی مانده است، ولی سونی برنامه‌های خود را برای این گردهمایی اعلام کرد.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت سونی توضیح داد در تاریخ 5 ژانویه 2016 ساعت 5 عصر به وقت محلی در نمایشگاه CES 2016 کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‌کند تا در آن از همه فناوری‌های جدید خود رونمایی کند. سونی تصمیم دارد در بخش‌های مختلف، از گوشی‌ هوشمند گرفته تا عینک‌های حقیقت مجازی و گیرنده تلویزیونی، محصول جدید روانه بازار کند.

شرکت سونی که طی چند ماه اخیر گوشی قابل ملاحظه‌ای را عرضه نکرد، در نخستین آگاهی‌های تبلیغاتی خود برای نمایشگاه CES 2016  نشان داد برنامه‌ریزی‌های لازم را اجام داده است تا بار دیگر توجه کاربران جهانی را به خود جلب کند.

در نمایشگاه سال گذشته شرکت سونی از ساعت مچی هوشمند Smartwatch 3 رونمایی کرد و البته به صورت همزمان دستگاه قابل‌حمل پخش موسیقی NW-ZX2 Music Player را هم در معرض دید عموم گذاشت. این شرکت هم‌اکنون در حال تکمیل مدل بعدی ساعت‌های هوشمند خود است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.