سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

December 13, 2015
8:53 یکشنبه، 22ام آذرماه 1394
کد خبر: 74975

عذرخواهی مایکروسافت به خاطر ناراحتی کاربران سرفیس بوک و سرفیس پروی 4

مایکروسافت به خاطر مشکلات دستگاه‌های سرفیس بوک و سرفیس پروی 4 که بر تجربه‌ی کاربری تاثیر می‌گذارد، در بیانیه‌ای عذرخواهی کرد.
 
این مشکل مانع از این می‌شود که سرفیس بوک و سرفیس پرو 4 در حالت آماده به کار به طور عمیق به حالت sleep برود.
در روز جمعه تیم مسوول مایکروسافت سرفیس در قسمت Communities وب‌سایت مایکروسافت مطلبی به نام “A Note to Our Customers” پست کرده‌اند. در این پیام که توسط «جاش_اف» نوشته شده از کسانی که تجربه‌ی عالی و بی‌نقصی با سرفیس بوک و سرفیس پروی 4 نداشته‌اند، عذرخواهی شده است. تیم سرفیس به خاطر آزرده خاطر شدن کاربران این دستگاه‌ها متاسف است.
 
در این پیام همچنین گفته شده که مایکروسافت از طریق «ویندوز آپ‌دیت» تعدادی به‌روزرسان ارایه داده است و در نظر دارد به‌روزرسان‌های بیشتری ارایه دهد تا تجربه‌ی کاربری را در هر دو سرفیس جدید بهتر کند. چند هفته پیش هم، برای مشکلی که باعث می‌شد نمایشگر در هر دو دستگاه چشمک بزند، به‌روزرسان فرستاده شده بود.
 
یک مشکل دیگر هم مانع از این می‌شود که سرفیس بوک و سرفیس پرو 4 در حالت آماده به کار به طور عمیق به حالت sleep برود. در نتیجه، کاربران هر دو دستگاه وقتی می‌دیدند که پس از مدت کوتاهی، باتری سرفیس بوک و سرفیس پروی 4 تقریبا تمام شده بود، متعجب می‌شدند. مایکروسافت گفت که این مشکل در اوایل سال آینده‌ی میلادی حل خواهد شد.
 
در این میان وب‌سایت Windows Central راه حلی برای این مشکل ارایه داده، اما اگر این راه حل جواب ندهد، باید حواستان باشد که سرفیس بوک و سرفیس پروی 4 را روی never sleep تنظیم نکنید. روی آیکون باتری کلیک راست و سپس روی Power Options تپ کنید. در سمت راست Balanced power روی Change plan settings کلیک کنید. سپس تعیین کنید که دستگاه پس از چه مدت زمانی به حالت sleep برود؛ هر مدتی زمانی خوب است، اما روی Never تنظیم نکنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.