تلفن همراه

گوشی

لوازم جانبی

February 24, 2016
19:36 چهارشنبه، 5ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76355

با MWC 2016: کوچکترین شارژر دنیا، گوشی شما را با آب نمک شارژ میکند

معمولا پاور بانک ها و شارژ های باتری جزو دستگاه های زیبا و جذاب به حساب نمی آیند اما این شارژر با قابلیت عجیب و طراحی منحصر به فرد خود یک نمونه متفاوت ارزیابی میشود.
 
 
معمولا پاور بانک ها و شارژ های باتری جزو دستگاه های زیبا و جذاب به حساب نمی آیند اما این شارژر با قابلیت عجیب و طراحی منحصر به فرد خود یک نمونه متفاوت ارزیابی میشود.
 
امروز در MWC شرکت MyFC از شارژر Jaq رونمایی کرد که کوچکترین شارژر دنیا محسوب میشود. این شارژر قادر است گوشی هوشمند شما را حتی بدون آنکه به منبع برق نزدیک هم بشود به سرعت شارژ کند!
 
دلیل این امر آن است که Jaq قدرت و انرژی خود را از PowerCard خود – که از آب و نمک ساخته شده است – میگیرد. کافی است این PowerCard را در شارژر قرار دهید و سپس با یک فرایند شیمیایی با واسطه هیدروژن شارژ گوشی شما آغاز خواهد شد. این شارژر قادر است یک گوشی هوشمند را در مدت زمانی برابر با استفاده از یک شارژر معمولی شارژ کند.
 
در حالی که یک فرآیند شیمیایی به واسطه هیدروژن در ابتدا ممکن است کمی خطرناک به نظر آید، اما MyFC اطمینان میدهد که نه تنها این فرآیند و واکنش شیمیایی خطرناک نیست، بلکه یک مکانیزم سالم و دوست دار محیط زیست نیز هست.
 
این شارژر با همه انواع گوشی های هوشمند و تبلت ها سازگار است – از جمله دستگاه های iOS – و در سه رنگ سفید، مشکل و ارغوانی عرضه میشود. هنوز تاریخ دقیق عرضه این محصول اعلام نشده است اما سفارش برای خرید آن از هم اکنون در نمایشگاه MWC مقدور است. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.