تلفن همراه

گوشی

March 15, 2016
14:54 سه شنبه، 25ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76621

برند فایننس: سامسونگ اکنون در رتبه سومین برند ارزشمند دنیا قرار دارد

سامسونگ برند شناخته شده ای در دنیا محسوب می گردد و به هیچ عنوان نمی توان آن را نادیده انگاشت. این شرکت کره ای حتی در آمریکا نیز شهرت بسیاری دارد. اما همه معروفیت شرکت ها به درآمد و مسائل مالی آنها باز می گردد. هر چه یک برند شناخته شده تر باشد باید عایدی بیشتری نیز داشته باشد.
 
در همین راستا و به گزارش «برند فایننس» غول تکنولوژی کره ای یکی از بهترین و برترین شرکت های دنیا شناخته می گردد که پس از کمپانی های بزرگی همانند اپل (مقام نخست) و گوگل (مقام دوم) در جایگاه سوم قرار گرفته. این شرکت کره ای از کمپانی هایی همچون آمازون (چهارم)، مایکروسافت (پنجم)، ورایزن (ششم)، AT&T هفتم، وال مارت (هشتم)، اپراتور چینی چاینا موبایل (نهم) و ولز فارگو (دهم) پیشی گرفته و در میان صدرنشینان جدول نشسته است.
 
بر اساس آمار موسسه یاد شده، سامسونگ توانست در سال گذشته میلادی 1.5 میلیارد دلار به سرمایه خود اضافه نماید و ارزش شرکتش را به 83.2 میلیارد دلار در مجموع برساند.
 
در میان قسمت های مختلف این کمپانی، بخش موبایل در این افزایش سرمایه نقش بسزائی ایفا نموده و با فروش بالای پرچمداران خود در سال گذشته توانسته پول زیادی را روانه جیب شرکت مادر نماید. اما جالب است که با این محبوبیت جهانی، چینی ها در دو سال اخیر استقبال چندان خوبی از اسمارت فون های این برند نداشته اند و موبایل های ساخته شده توسط کمپانی های وطنی خود را به سامسونگ ترجیح داده اند.
 
البته مدیر غول تکنولوژی کره ای در این راستا اظهار امیدواری نموده که شاید گلکسی اس 7 و اس 7 اج بتوانند این کم توجهی را از میان برداشته و به این واسطه سامسونگ قادر گردد تا دوباره بازار چین را به دست بگیرد.
 
در همین راستا بد نیست بدانید که موسسه Interbrand، سامسونگ را در سال 2015 هفتمین برند برتر جهان معرفی نمود و این در حالیست که در کشورهایی همانند عربستان سعودی و روسیه، سامسونگ الکترونیکس محبوب ترین شرکت خارجی محسوب می گردد و در صدر برندهای این دو کشور قرار دارد.
 
در آخر هم بگوئیم Brand Finance نیز این کمپانی را در سال پیش دومین مارک ارزشمند دنیا دانسته و اعلام کرد که ارزش کمپانی 81.7 میلیارد دلار بوده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.