سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

March 18, 2016
10:38 جمعه، 28ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76650

تلویزیون OLED ال جی؛ یک سینمای کامل در منزل

طراحی یک سینمای خانگی کار چندان ساده‌ای نیست. پوستر فیلم‌های مورد علاقه شما دیوارها را زینت بخشیده‌اند، کاناپه چرم یا مخمل راحت‌ترین نشیمن را برای شما ایجاد می‌کنند، صدای فراگیر نصب شده است، حتی نور فضا نیز برای دست‌یابی سایه‌های کمرنگی که در سینما می‌بینیم هم تطبیق داده شده است. تنها چیزی که باقی می‌ماند انتخاب یک تلویزیون با کیفیت است که در مرکز همه اینها قرار دارد. مدل‌هایی که می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید بی‌شمارند اما در نهایت انتخاب شما به سادگی انتخاب بین تلویزیون‌های LCD LED است که تولید انبوه دارد و تلویزیون‌های OLED ال‌جی.
 
Picture-on-Glass-e1458106375776.jpg
قبلاً این باور وجود داشت که برای اینکه تلویزیون‌ها و مانیتورها بتوانند جزییات رنگ را بهبود ببخشند باید رنگ‌های بیشتری تفسیر کنند تا بیشتر به چیزی که در دنیای پیرامون می‌بینیم نزدیک شوند. تصاویری که ۲۵۶ رنگ دارند بهتر از آنهایی است که ۱۶ تا دارند. این فرایند با تولید اولین تلویزیون رنگی که بهبود استثائی در کیفیت تصویر داشت ایجاد شد اما تلویزیون‌های مدرن می‌توانند میلیاردها رنگ را نمایش دهند از آنجا که چشم انسان فقط می‌تواند ۷ میلیون رنگ را تشخیص دهد، افزایش بیشتر در پالت رنگ منجر به کاهش کیفیت تصویر می‌شود. سیاهی کامل و نسبت کنتراست بی‌نهایت که توسط پیکسل‌هایی که از خودشان نور می‌دهند به وجود می‌آید باعث می‌شود OLED انتخابی ایده‌آل برای هر سینمای خانگی باشد.
 
طراحی برای تمایز
با افزایش جمعیت در شهرهای بزرگ، قیمت املاک افزایش یافت و فضای حاکم به سمت لوکس و ممتاز شدن پیش رفت. جدیدترین گرایش خرید منزل در نیویورک آپارتمان‌های نقلی و کوچک است. در خانه‌ای که تختخواب، میز آشپزخانه و مبلمان حیاتی‌ترین بخش اتاق نشیمن است، مشتریان به دنبال راه‌های مبتکرانه‌ای برای کوچک، باریک و جمع‌وجور کردن همه چیز هستند. تلویزیون‌های پرتوی کاتودی بزرگِ گذشته اصلاً در چنین آپارتمان‌هایی جای نمی‌‌گرفتند. اما تلویزیون‌های مدرن روز‌به‌روز باریک‌تر می‌شوند و بیشتر مورد استقبال آنهایی قرار می‌گیرد که در چنین آپارتما‌ن‌های کوچکی زندگی می‌کنند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی با ضخامت ۲٫۵ میلی‌متر به آنها امکان می‌دهد تا از کنار طوری به نظر برسد که انگار اصلاً وجود ندارد.
 
طراحی فوق باریک و شیک تلویزیون‌های OLED ال‌جی هنوز فواید قابل پیش‌بینی برای مشتریانی دارد که مشکل فضا دارند. جدیدترین تلویزیون‌های OLED ال‌جی حاشیه بسیار باریک‌تری دارند تا تلویزیون بتواند خود را با هر دکوراسیون داخلی به طور یکپارچه ادغام کند. کیفیت تصویر خیره‌کننده OLED باعث زیبا به نظر رسیدن تلویزیون در زمان استفاده می‌شود و طراحی یکدست آن در زمان خاموش بودن نیز به زیبایی هر چه بیشتر دیوار منزل شما را می‌آراید. طراحی باشکوه تلویزیون‌های OLED به کاربران امکان می‌دهد تا بیشترین مزیت را از زاویه دید وسعت‌یافته ببرند.
زاویه دید باریک در تلویزیون‌های قدیمی LCD مخاطبان یا به عبارتی بینندگان را مجبور می‌کرد که در یک فضای محدود، درست روبه‌روی تلویزیون، بنشینند اما تلویزیون OLED ال‌جی این مشکل را حل کرده است و به مشتریان امکان می‌دهد راحتی بیشتری برای طراحی فضای نشیمن داشته باشند و بی‌خیال اندازه و شکل فضای اتاق شوند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.