تلفن همراه

گوشی

May 14, 2016
12:53 شنبه، 25ام اردیبهشتماه 1395
کد خبر: 77483

تصاویر جدید منتسب به وان پلاس ۳ فاش شد

با نزدیک شدن به زمان معرفی هر پرچمداری انتشار شایعات پیرامون آن شدت می‌گیرد، مسلما پرچمدار وان پلاس نیز از این قاعده مستثنی نیست، در همین راستا روز گذشته تصاویر جدیدی منتسب به وان پلاس ۳ منتشر شده است.
 
 
انتظار می‌رود که شرکت وان پلاس نسل سوم از پرچمدار خود، وان پلاس ۳ را طی چند ماه آینده معرفی کند. این شرکت سال گذشته در ماه جولای از وان پلاس ۲ رونمایی کرد و ممکن است وان پلاس ۳ در طول دو ماه آینده و پس از گذشت حدود یک سال از زمان رونمایی از نسل دوم این پرچمدار، معرفی شود، با این وجود به خاطر داشته باشید که بر اساس برخی از شایعات، ممکن است که این تلفن زودتر از پیش‌بینی‌ها از راه برسد. تا کنون خبرها و شایعات گوناگونی پیرامون وان پلاس ۳ منتشر شده است و اخیرا نیز تصاویری منتسب به این گوشی به بیرون در کرده است، اما در آن زمان طراحی این تلفن کمی غیر واقعی و دور از ذهن به نظر می‌رسید. امروز نیز تصاویری از پرچمدار جدید وان پلاس فاش شده است.
 
 
این سومین باری است که شاهد انتشار تصاویر وان پلاس ۳ در فضای مجازی هستیم، احتمالا این تصاویر متعلق به نمونه‌ی اولیه‌ی این پرچمدار است. در حال حاضر با قطعیت نمی‌توان صحت و سقم این موضوع را تایید کرد. در هر حال، با نگاه به تصاویر منتشر شده، متوجه می‌شویم که طراحی این دستگاه همانند ترکیبی از اچ تی سی وان ام ۹ و یکی از تلفن‌های هوشمند شرکت میزو است. پشت این دستگاه شباهت زیادی به پرچمدار سال ۲۰۱۵ اچ تی سی داشته، و قسمت جلوی آن به نوعی یاد آور تلفن هوشمند میزو پرو ۵ است.
 
 
کلید خانه‌ی این تلفن در زیر صفحه‌ نمایش آن قرار گرفته است، هر چند که ما نمی‌دانیم این دکمه فیزیکی یا خازنی است، در حال حاضر خازنی یا فیزیکی بودن این کلید مشخص نیست، اما در هر صورت این کلید به احتمال زیاد نقش حسگر اثر انگشت را نیز بازی خواهد کرد. پورت یو اس بی نوع سی در پایین گوشی و در کنار اسپیکر و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری تلفن قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که در این دستگاه از یک فلاش LED استفاده شده است که در زیر سنسور دوربین عقب قرار دارد و خطوط آنتن نیز در پشت گوشی کاملا واضح است.
 
 با توجه به شایعات، وان پلاس ۳ از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با وضوح فول اچ دی بهره می‌برد. وان پلاس قصد داد تا این تلفن را در دو نسخه با حافظه‌ی رم ۴ و ۶ گیگابایتی عرضه کند. نسخه‌ی ۴ گیگابایتی دارای حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت است، در حالی که نسخه‌ی ۶ گیگابایتی از یک حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد. به احتمال زیاد قلب تپنده‌ی این تلفن، پردازنده‌ی ۶۴ بیتی و ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام خواهد بود. گفته می‌شود که دوربین اصلی وان پلاس ۳ از نوع ۱۶ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن نیز ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. باتری در نظر گرفته شده برای نسل جدید پرچمدار وان پلاس دارای ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. 
 
 
وان پلاس به تازگی نماد تجاری "Dash Charge"  را ثبت کرده است، بنابراین به احتمال زیاد این شرکت در حال آماده‌سازی سیستم شارژ سریع انحصاری خود است. سیستم عامل نصب شده روی پرچمدار جدید وان پلاس، Oxygen (در صورت خرید نسخه‌ی چینی، نام سیستم عامل دستگاه Hydrogen خواهد بود) خواهد بود، اما نسخه‌ی سفارشی این دستگاه از اندروید ۶ مارشمالو برخوردار خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.