سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

May 18, 2016
17:51 چهارشنبه، 29ام اردیبهشتماه 1395
کد خبر: 77571

آداپتورPCE-AC88 ایسوس، راهکاری تازه برای استفاده از شبکه بی سیم

شرکت ایسوس به عنوان برترین برند تولید کننده روترهای رده بالا و مخصوص بازی، آداپتور بیسیم 4X4 دوبانده جدید خود را با استاندارد AC3100 و با نام PCE-AC88 معرفی کرد. این آداپتور شبکه با استفاده از رابط PCIe به سادگی می تواند بستر مناسبی برای شبکه بی سیم فراهم می کند.
PCE-AC88 (1).jpgاین محصول جدید با بهره مندی از فناوری 4×4 (چهار فرستنده و چهار گیرنده) در باند 2.4 گیگاهرتز می تواند تا 1000 مگابیت بر ثانیه و در باند 5 گیگاهرتز هم تا 2100 مگابیت بر ثانیه داده را در محیط بیسیم تبادل کند. چهار آنتن با قابلیت جداشدن به همراه پایه ای مغناطیسی برای این آداپتور شبکه درنظر گرفته شده تا کاربر برای قرار دادن آنتن در محل دلخواه مشکلی نداشته باشد.
 
استاندارد پرسرعت 802.11ac برای کامپیوتر های دسکتاپ
آخرین سری از روترهای 4X4 با استاندارد 802.11ac با کلاینت های بیسیم 4X4 سازگارند و امکان نهایت استفاده از سازو کار MIMO 4X4 را می دهند. PCE-AC88 ایسوس نخستین آداپتور 4X4 با رابط PCIe است که از فناوری NitroQAM™ (1024-QAM) برای استفاده از حداکثر سرعت تبادل داده ها با 4X4 را در خود دارد. سرعت و پوشش آنتن دهی این مدل 60 درصد بهتر از آداپتور های 3X3 802.11ac است.
 
MIMO 4X4 طراحی شده برای پوشش بهتر و پایداری بیشتر سیگنال
PCE-AC88 ایسوس با استفاده از آنتن 4 شاخه قابل جداشدن، محدوده وسیعی را پوشش می دهد که این امر باعث پایداری بیشتر سیگنال ها می گردد. آنتن ها بر روی یک پایه مغناطیسی قرار دارند و امکان اتصال به هر سطحی را به آسانی فراهم می کند. همچنین آنتن ها را می توانید روی پایه اصلی در محور افقی و عمودی به راحتی تنظیم کنید تا به بهترین راندمان دست پیدا کنید. ایسوس برای پایداری بیشتر PCE-AC88، یک هیتسینک دفع حرارت روی آن در نظر گرفته تا در کارکرد طولانی مدت، پایداری و دوام آن حفظ شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.