تلفن همراه

گوشی

June 15, 2016
16:31 چهارشنبه، 26ام خردادماه 1395
کد خبر: 77973

اوباما گوشی اش را عوض کرد + مشخصات

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا توضیح داد زمانی که برای نخستین بار وارد کاخ سفید شد دستگاه‌های الکترونیکی منحصر به‌فردی را در اختیار گرفت که هرگز تجربه استفاده از آنها را نداشت.
 
در آن روزها بلک بری هنوز محبوبیت جهانی داشت و ایمن‌ترین گوشی‌ها در این شرکت کانادایی ساخته می‌شود. ولی این روزها ماجرا تغییر کرده است. بلک‌بری محبوبیت جهانی خود را از دست داده است و به همین خاطر مدیران ارشد دولت آمریکا سعی دارند گوشی هوشمند رئیس جمهور را عوض کنند.
 
اوباما گفت: «معاون‌های من اعلام کردند که: آقای رئیس جمهور برای شما خبر خوبی داریم و قرار است یک گوشی هوشمند جدید در اختیار بگیرید». او گفت همسر و دخترش هم‌اکنون از پیشرفته‌ترین گوشی‌های موجود در بازار استفاده می‌کند و بالاخره قرار است گوشی او هم به‌روز شود.
 
رئیس جمهور آمریکا در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که گوشی هوشمند خود را عوض کرده است و البته برند آن بلک‌بری نیست. ولی توضیح نداد که این گوشی هوشمند را چه شرکتی ساخته است.
 
مقامات ارشد کاخ سفید در این خصوص گفتند: «به دلایل امنیتی این یک گوشی بسیار ویژه است که البته طراحی زیبایی دارد. این گوشی دوربین دیجیتالی ندارد و به کمک آن نمی‌توان متن تایپ کرد. همچنین در این گوشی هوشمند نمی‌توان موسیقی پخش کرد».
 
همین مسئله باعث شد تا رئیس جمهور آمریکا گوشی هوشمند جدید خود را با یک گوشی هوشمند اسباب‌بازی که برای کودکان سه ساله ساخته می‌شود مقایسه کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.