تلفن همراه

گجت

August 9, 2016
18:45 سه شنبه، 19ام مردادماه 1395
کد خبر: 78890

اپل به احتمال زیاد تا پایان سال جاری دو ساعت هوشمند جدید معرفی می کند

اپل در ماه‌های اخیر اکثر خبرهای دنیای فناوری را به خود اختصاص داده است. البته اکثر این خبرها و شایعات در مورد گوشی‌های جدید این کمپانی بوده است. به تازگی خبرهای جدیدی در مورد احتمال عرضه‌ی ساعت‌های هوشمند جدید این شرکت نیز منتشر  شده است. کارشناسان معتقدند تا پایان سال جاری، دو اپل واچ جدید معرفی خواهد شد.
 
در چند ماه اخیر خبرهای بسیار زیادی در مورد گوشی‌های جدید اپل منتشر شده و می‌توان گفت که درصد زیادی از خبرهای دنیای تکنولوژی به محصولات جدید اپل در بازار گوشی‌های هوشمند اختصاص داشته است. اما در مورد دیگر محصول این کمپانی یعنی اپل واچ، خبرهای کمتری منتشر شده است.
 
گزارش جدیدی که از موسسه‌ی تحقیقاتی KGI منتشر شده، احتمال عرضه‌ی دو اپل واچ جدید را تا پایان سال جاری میلادی تایید می‌کند. طبق این گزارش، یکی از این دو ساعت بروزرسانی‌هایی جزئی نسبت به اپل‌واچ‌ قبلی خواهد داشت. این ساعت از یک پردازنده‌ی سریع‌تر که توسط TSMC تولید شده است بهره خواهد برد. این کمپانی یکی از شرکت‌های همکار در تولید پردازنده‌های A8 آیفون ۶ اس است. مدل جدید از لحاظ مقاومت در برابر آب نیز پیشرفت خواهد داشت. اما از لحاظ طراحی، به نظر می‌رسد اپل تغییرات چندانی در این مدل جدید انجام نخواهد داد. کارشناس KGI معتقد است که این مدل فروش کمتری نسبت به اپل واچ قبلی خواهد داشت.
 
نسخه‌ی دوم، مدل قابل توجه‌تری خواهد بود. این نسخه با نام اپل واچ ۲ شناخته خواهد شد و از یک پردازنده‌ی جدید و کوچک ۱۶ نانومتری بهره خواهد برد. از دیگر قابلیت‌های جدید این ساعت هوشمند می‌توان به GPS و فشارسنج اشاره کرد. پیش‌بینی می‌شود که باتری این ساعت بزرگ‌تر خواهد بود و به همین دلیل نمی‌توان انتظار طراحی باریک‌تری برای Apple Watch 2 داشت.
 
Ming-Chi Kuo، کارشناسی که این گزارش را منتشر کرده است بر این باور است که اپل در سال ۲۰۱۸ مدل جدیدی از اپل واچ را با طراحی جدید عرضه خواهد کرد. به عقیده‌ی او، اپل در این مدت و در سال ۲۰۱۷ تنها امکان اتصال به شبکه‌ی LTE را به مدل‌های موجود اضافه خواهد کرد.
 
در نهایت اگر پیش‌بینی‌ها برای عرضه‌ی اپل‌واچ‌های جدید در سال جاری صحت داشته باشد، احتمال معرفی آنها در مراسم سالانه‌ی معرفی آیفون در ماه سپتامبر، بالا است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.