بازی

فناوری اطلاعات

October 13, 2016
9:34 پنجشنبه، 22ام مهرماه 1395
کد خبر: 80518

تیم کوک با مدیران نینتندو در ژاپن ملاقات کرد

شاید بزرگ ترین اتفاق غیر منتظره ای که در کنفرانس ماه گذشته اپل روی داد و کسی انتظارش را نداشت، حضور شیگرو میاموتو، خالق افسانه ای سری بازی سوپر ماریو و معرفی بازی Super Mario Run برای iOS بود.
 
گویا حضور ژاپنی ها در سان فرانسیسکو برای مدیرعامل ارزشمندترین شرکت جهان بسیار حائز اهمیت بوده که وی سفری به کیوتو داشته تا در مقر اصلی نینتندو، با کیمیشیما، مدیرعامل شرکت و میاموتو ملاقاتی داشته باشد.
 
کوک روز گذشته پس از مسافرت خود به شنژن، چین را به مقصد کیوتوی ژاپن ترک کرد تا گفتگویی با نوابغ بازی ساز ژاپنی داشته باشد. گفته شده که اپل در شنژن چین مرکز تحقیق و توسعه ای راه اندازی کرده و سال آینده موعد بهره برداری از آن خواهد بود و علت حضور کوک در شرق نیز اثبات اهمیت بازار چین به مقامات این کشور است.
 
 
همانطور که در تصویر می بینید، کوک مشغول Super Mario Run شده و میاموتو با خنده ای دوستانه او را همراهی می کند. Super Mario Run یک رانر بی پایان است و در تعطیلات زمستانی امسال عرضه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.