تلفن همراه

گوشی

October 15, 2016
9:02 شنبه، 24ام مهرماه 1395
کد خبر: 80524

توقف مذاکرات سامسونگ با فیات در پی بحران نوت ۷

مذاکرات فیات کرایسلر اتوموبیل با سامسونگ الکترونیکس برای شراکت در واحد قطعه سازی این خودروساز به دلیل تمرکز سامسونگ به حل مشکل بحران تلفن هوشمند گلکسی نوت ۷ متوقف شده است.
 
منابع آگاه به بلومبرگ اظهار کردند فیات و سامسونگ هنوز درباره ارزش شرکت مگنتی مارلی و ساختار قراردادشان به توافق نرسیده اند.
 
مذاکرات میان دو شرکت پایان نیافته و احتمال دارد تا پایان سال قراردادی امضا شود زیرا اولویت سامسونگ در حال حاضر حل مسئله گوشی نوت ۷ به جای بستن قراردادهای بزرگ است.
 
سامسونگ که بزرگترین شرکت کره جنوبی است، پس از پایان دادن به تولید گوشی گلکسی نوت ۷ که به دلیل باتری معیوب در خطر آتش گرفتن و انفجار است، دورنمای سود عملیاتی سه ماهه سوم را به میزان ۲.۳ میلیارد دلار کاهش داد.
 
فیات و سامسونگ درباره این گزارش حاضر به اظهارنظر نشدند.
 
سرجیو مارچیونه، مدیرعامل فیات کرایسلر اتومبیل پس از اینکه سال گذشته از تلاش برای ادغام با یک خودروساز دیگر دست برداشت، توجهش را به فراهم کنندگان فناوری معطوف کرد. وی در مارس پیشنهاد کرد خودروهای اپل را مونتاژ کند و در ماه مه همکاری با گوگل در زمینه خودروهای بدون راننده را اعلام کرد.
 
ورود سامسونگ به بخش قطعه سازی خودرو، اتکای این شرکت به محصولات الکترونیکی مصرفی را کاهش می دهد.
 
منابع آگاه در ماه اوت اظهار کرده بودند سامسونگ در مرحله مذاکرات پیشرفته برای خرید تمام یا بخشی از شرکت مگنتی مارلی است که متعلق به شرکت خودروسازی فیات کرایسلر اتومبیل است. این شرکت کره ای علاقه خاصی به فعالیت سیستم‌های روشنایی، سرگرمی و مخابراتی مگنتی مارلی دارد و ممکن است بخواهد کل شرکت را خریداری کند.
 
مدیرعامل فیات کرایسلر در آن زمان با اشاره به اینکه مگنتی مارلی سرگرم مذاکره با شرکای احتمالی متعددی است، گفته بود: سامسونگ الکترونیکس یک شریک استراتژیک احتمالی محسوب می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.