تلفن همراه

سیستم‌عامل

گوشی

November 1, 2016
13:47 سه شنبه، 11ام آبانماه 1395
کد خبر: 80914

نسخه‌ آزمایشی iOS 10.2 ویژگی‌های عکاسی بیشتری دارد

شرکت اپل نسخه‌ی آزمایشی iOS 10.2 را منتشر کرده است. این نسخه‌ در اختیار توسعه‌دهندگان  و افرادی قرار می‌گیرد که در طرح تست نسخه‌های آزمایشی ثبت نام کرده بودند. در بروزرسان جدید سیستم عامل iOS تغییرات زیادی صورت نگرفته و سه عدد والپیپر جدید، ویجت ویدیو جدید و چند ایموجی تازه را خواهید دید. از دیگر تغییرات این سیستم عامل می‌توان به اضافه شدن قابلیت Preserve Camera Setting اشاره کرد. این قابلیت باعث می‌شود که تنظیمات دوربین ذخیره شود و کاربران در هر بار استفاده از دوربین نیازی به ایجاد تغییرات در دوربین نخواهند داشت.
 
 
به طور مثال آخرین تغییراتی که در قسمت Camera Mode، Photo Filter و Live Photo انجام می‌دهید روی دوربین باقی می‌مانند و با مراجعه‌های بعدی به قسمت دوربین با همین تنظیمات مواجه می‌شوید. این کار قطعا برای افرادی که با یکسری تنظیم خاص عکاسی می‌کنند جذاب خواهد بود و سرعت آن‌ها را بیشتر می‌کند.
 
باید به این موضوع اشاره کنیم که اپل با عرضه‌ی iOS 10.1 هم ویژگی‌های عکاسی بیشتری را در اختیار کاربران آیفون ۷ پلاس قرار داده بود. اپل همزمان با منتشر کردن نسخه‌ی آزمایشی iOS 10.2 بروزرسان جدید Watch OS 3.1.1 و tvOS 10.1 را هم منتشر کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.