سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

November 3, 2016
11:11 پنجشنبه، 13ام آبانماه 1395
کد خبر: 80951

مانیتورهای جدید ال‌جی با فناوری ULTRAFINE 5K/4K طراحی شده برای تجربه هرچه بهتر کاربران سیستم‌عامل مک

مانیتورهای ال‌جی با نمایشگرهای ۲۷ و ۲۱٫۵ اینچ  دارای عملکردی استثنایی، راحتی در استفاده و هماهنگی کامل با مک‌بوک و مک‌بوک پرو هستند.
 
LG UltraFine 5K 4K Monitors.jpg
شرکت ال‌جی دو نمایشگر جدیدش را با هماهنگی ویژه با جدیدترین مدل‌های مک‌بوک و مک‌بوک پرو معرفی کرد. نمایشگر ۲۷ اینچ UltraFine به فناوری 5K  و نمایشگر ۲۱٫۵ اینچ به فناوری 4K   ال‌جی مجهز است و فضایی بزرگ و جادار برای کار خلاقانه در اداره و منزل فراهم می‌کند. این مانیتورها مکملی عالی برای کاربران مک‌بوک و مک‌بوک پرو است که همیشه دوست دارند وضوح بسیار بالا و فوق‌العاده‌ای را تجربه کنند.
 
مانیتور ۲۷ اینچ UltraFine 5K با فناوری  Thunderbolt 3
این مانیتور شگفت‌انگیز و باشکوه برای مک‌بوک پروی جدید با Thunderbolt 3 و سیستم‌عامل macOS 10.12 و بالاتر طراحی و بهینه شده است و برای افراد خلاقی نظیر حرفه‌ای‌های عکاسی و فیلم‌برداری جذابیت دارد. با وضوح خیره‌کننده ۲۸۸۰×۵۱۲۰ پیکسل با کیفیت ۲۱۸ پیکسل در اینچ، قابلیت بازتولید رنگ نمایشگر به مانیتور امکان می‌دهد تا ۹۹ درصد از فضای رنگ P3 را پوشش دهد. علاوه بر این، نمایشگر پیشرفته IPS در این مانیتور تغییر رنگ و افت کیفیت رنگ را از زوایای دید مختلف به حداقل می‌رساند و به کاربران اطمینان می‌دهد که محتوای اصلی را همان طور که باید دیده شود ببینند.
 
دریافت و انتقال ویدئوی 5K ، صدا و اطلاعات از مک‌بوک پروی جدید و شارژ همزمان از طریق کابل تاندربولت ۳ از دیگر امکانات بارز نمایشگر UltraFine 5K  ال‌جی به عنوان اولین نمایشگر 5K  دنیاست. این نمایشگر پورت USB Type-C در پایین دارد که امکان اتصال و انرژی گرفتن با لوازم جانبی دارای این ویژگی را میسر می‌کند. هماهنگی بی‌نظیر با macOS  موجب شده است تا روشنایی و کنترل صدا در خود نمایشگر بنمایش دربیاید؛ بدون اینکه به کلیدهای فیزیکی روی نمایشگر نیاز باشد.
 
دوربین جلو و میکروفون با FaceTime کار می‌کند و کیفیت صدای فوق‌العاده بلندگوها با قابلیت Rich Bass ال‌جی بسیار قدرتمندتر می‌شود. مجموع این امکانات از این نمایشگر محصولی منحصربه‌فرد برای تجربه چندرسانه‌ای می‌سازد. علاوه بر اینها، ارتفاع و شیب این نمایشگر قابل تنظیم است و کاربر می‌تواند هر طور که راحت است آن را تنظیم کند.
 
مانیتور ۲۱٫۵ اینچ UltraFine 4K
نمایشگرUltraFine 4K  با تراکم ۲۱۹ پیکسل در اینچ وضوح بالای 4K را در تصاویر با کیفیت ۲۳۰۴×۴۰۹۶ پیکسل به نمایش می‌گذارد و همراهی ایده‌آل برای مک‌بوک و همین طور مک‌بوک پروی جدید است. مدل ۲۱٫۵ اینچ ۹۹ درصد از طیف P3 را پوشش می‌دهد، روشنایی پرطراوت و زنده‌ای را میسر می‌کند و پنل IPS هم بیان رنگ یکنواخت‌تری را ارائه ‌می‌دهد. نمایشگر UltraFine 4K برای ویدئو، اطلاعات و نیرو گرفتن از اتصال USB Type-C از طریق کابل تکی و همگام شدن با macOS  برای کنترل نمایشگر برخوردار است. این مانیتور ال‌جی سه پورت USB Type-C در زیر مانیتور، بلندگوی باکیفیت Rich Bass و پایه قابل تنظیم برای ارگونومیک بهتر دارد.
 
برایان کان، رئیس شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، می‌گوید: «ما از معرفی این دو نمایشگر بسیار پیشرفته خیلی هیجان‌زده‌ایم زیرا متناسب با نیاز همه کاربران، حتی کاربران مک که بیشتر خواهان این محصول هستند، طراحی و تولید شده است. این نمایشگرهای UltraFine نه تنها کیفیت تصویر خارق‌العاده و چشم‌نوازی دارند بلکه  مدل پیشرو عصر جدید اتصال هستند و کاربران خلاق می‌توانند بهترین استفاده از این محصول را در خانه، استودیو و اداره خود داشته باشند»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.