تلفن همراه

گوشی

November 11, 2016
15:51 جمعه، 21ام آبانماه 1395
کد خبر: 81084

ارتباط مؤثر با مصرف‌کنندگان و کاهش فاصله فیزیکی با آن‌ها

شرکت خدمات پس از فروش حامی، روز پنجشنبه 20 آبان ماه 1395 به‌طور رسمی دو مرکز خدماتی خود را در شهر مشهد افتتاح کرد. این مراسم با حضور رامین سلطانی مدیرعامل شرکت حامی، تریستان تانگ مدیرکل خدمات شرکت هواوی، حمید شاهرخ‌‌‌نیا مدیر ارشد سرویس هواوی، افشین اکبری رئیس اتحادیه موبایل، محمدباقر زارعیان دبیر اتحادیه موبایل و محمود بنانژاد رئیس اتحادیه IT و همچنین جمعی از فعالان حوزه موبایل و IT در مشهد برپا شد.
 
3.jpg
پس از فروشگاه‌های بازار موبایل و عباس‌آباد در تهران، و همچنین مراکز اصفهان و تبریز و شیراز، افتتاح هم‌زمان شعبه‌های مشهد به‌منظور برقراری ارتباطی مؤثر با مصرف‌کنندگان، گسترش نمایندگی‌ها و تلاش برای کاهش فاصله فیزیکی و مجازی با آن‌ها صورت می‌گیرد. شعبه ASC-E مرکز سرویس اختصاصی محصولات موبایل و تبلت هواوی (Huawei) و شعبه دیگر ارائه‌دهنده سرویس مولتی برند، ازجمله گوشی‌های ایسوس سری زنفون (ASUS Zenfone) است. در حال حاضر بعد جغرافیایی پوشش‌دهنده این دو شعبه در مشهد، شامل استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی است؛ اما در آینده با توجه به نیاز بازار و لزوم گسترش مراکز، شعبه‌های مستقلی در شهرهای دیگر استان افتتاح خواهند شد.
 
رامین سلطانی، مدیرعامل شرکت حامی، در خصوص جذب نیروی انسانی بومی در مراکز مشهد اظهار داشت: «تاکنون سیاست شرکت حامی در گسترش شبکه خدماتی، به‌کارگیری نیروهای بومی، اشتغال‌زایی در منطقه، آموزش و به‌روزرسانی مداوم دانش فنی نیروها بوده است. در هریک از دو شعبه مشهد، پنج پرسنل از میان متخصصان استانی گزینش ‌شده‌اند که با توجه به حجم عملیات و نیاز بازار تعداد آن‌ها افزایش خواهد یافت.» وی در ادامه افزود: «پرسنل حامی از میان نیروهای متخصص انتخاب می‌شوند که اگرچه از تجربه مفید و مرتبط نیز برخوردارند، اما زیر نظر کارشناسان برجسته حامی آموزش دیده‌اند تا به سطح استاندارد موردنظر برسند.»
 
شرکت حامی یک شرکت پیشرو و مستقل است که هیچ‌گونه وابستگی به تولید‌کنندگان و فروشندگان‌ ندارد و بدون دخالت در حوزه واردات و توزیع و فروش محصولات، تنها به ارائه خدمات پس از فروش به‌طور تخصصی و متمرکز می‌پردازد تا عادلانه‌ترین سرویس را به مشتریان خود ارائه کند. این شرکت از تیمی حرفه‌ای شامل متخصصان و کارشناسان خبره که تجربه کار با شرکای بین‌المللی را نیز دارند، تشکیل شده و به دنبال ارتباطی مؤثر با مصرف‌کنندگان است. شرکت «حامی» رضایت مصرف‌کنندگان را در صدر اولویت‌های خود قرار داده‌ و در تلاش برای کاهش فاصله فیزیکی و مجازی خود با آن‌هاست و به این منظور تاکنون 150 نقطه جمع‌آوری محصول، برای مشتریان خود در نظر گرفته است.
 
این شرکت همچنین قصد دارد تا با خریداری برخی از مراکز خدمات‌دهنده موجود، سرعت گسترش خود را نیز افزایش داده و فاصله زمانی خود را با مصرف‌کنندگان کاهش دهد. در حال حاضر شرکت حامی، 70 درصد از تعمیرات را در همان روز و بیش از 99.9 درصد را ظرف 72 ساعت انجام می‌دهد. گفتنی است خدمات پس از فروش موبایل و تبلت هواوی (Huawei) و همچنین گوشی‌های ایسوس سری زنفون (ASUS Zenfone)، به‌طور انحصاری در اختیار شرکت حامی است و مراکز فعال این شرکت از زمان راه‌اندازی تاکنون به‌طور میانگین ماهانه به بیش از سه‌هزار نفر از مصرف‌کنندگان این دو برند خدمات ارائه کرده‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.