تلفن همراه

گوشی

November 25, 2016
16:42 جمعه، 5ام آذرماه 1395
کد خبر: 81318

ال‌جی، هزینه‌ کامل گوشی نکسوس ۵X را به کاربرانش برمی‌گرداند

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت‌های مختلف، شرکت ال‌جی در اقدامی جدید غرامت گوشی‌های مدل نکسوس ۵X را که دچار مشکلات سخت‌افزاری شده‌اند، به‌طور کامل پرداخت می‌کند. به بیان ساده‌تر کاربران می‌توانند تمام هزینه‌ای که صرف تهیه‌ی این گوشی کرده‌اند را یکجا از ال‌جی پس بگیرند.
 
 
معمولا زمانی که کاربران تلفن‌های همراه با گوشی‌های‌شان به ‌مشکل برمی‌‎خوردند، باید آن را به مرکز خدمات پس از فروش بفرستند. مدتی هم طول می‌کشد تا مرکز خدمات، گوشی را تعمیر کند یا آن را با یک گوشی نو یا تعمیرشده‌ی دیگر، تعویض کند.
 
اما این‌طور که از اخبار و اطلاعات منتشر شده در اینترنت برمی‌آید، این مورد قرار نیست برای کاربران نکسوس ۵X ال‌جی که گوشی‌شان دچار آسیب سخت‌افزاری شده و مدام خاموش و روشن می‌شود، اتفاق بیافتد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این کاربران تمام هزینه‌ای که برای تهیه‌ی نکسوس ۵X کرده‌اند را یک‌جا پس می‌گیرند و دیگر خبری از گوشی نو یا یک گوشی تعمیر شده‌ی جایگزین نیست.
 
این‌طور که از اطلاعات منتشر شده برمی‌آید، مرکز خدمات پس از فروش ال‌جی، برای تعمیر این مشکل به قطعه‌ای نیاز دارد که دیگر تولید نمی‌شود و به‌همین خاطر هم مدیران ال‌جی تصمیم گرفته‌اند گزینه‌ی تعمیر را از روی میز خارج کنند. حتما برای‌تان جالب خواهد بود اگر بدانید گوگل هم‌زمان با عرضه‌ی جهانی گوشی‌های پیکسل، تولید گوشی‌های نکسوس ۵X را متوقف کرده است. با این حساب شاید هنوز بعضی از خرده‌فروشی‌ها یا فروشگاه‌های موبایل نکسوس ۵X برای فروش داشته باشند، اما ال‌جی دیگر گوشی‌های این سری را تولید نمی‌کند و نکسوس ۵X رسما به پایان راه‌اش رسیده است.
 
البته بر اساس اطلاعات منتشر شده، گویا برای به جریان افتادن پروسه‌ی بازگشت گوشی و دریافت هزینه‎ی خرید از ال‌جی زمان زیادی باید صرف کرد؛ اما با این وجود برای آن دسته از کاربرانی که وجه کامل گوشی‌شان را بعد از مدتی دریافت می‌کنند و برای چندین ماه هم از گوشی نکسوس‌شان استفاده کرده‌اند، این اتفاق می‌تواند جذاب باشد.
 
تعداد زیادی از گوشی‌های نکسوس ۵X ال‌جی که در ایران فروخته شده، با گارانتی رسمی و زیرنظر نمایندگی ال‌جی عرضه شده‌ بودند؛ با این حساب کاربران ایرانی هم باید بتوانند از این سرویس عودت وجه کامل گوشی استفاده کنند. فردا تلاش خواهیم کرد با نمایندگی گوشی‌های ال‌جی در ایران تماس بگیریم و این موضوع را جویا شویم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.