تلفن همراه

گوشی

November 28, 2016
17:12 دوشنبه، 8ام آذرماه 1395
کد خبر: 81365

گوشی Meizu M5 پیش از مراسم ۱۶ آذر در رگولاتوری چین رؤیت شد

گوشی‌ هوشمند مورد انتظار Meizu M5 که قرار است در تاریخ ۶ دسامبر (۱۶ آذر) معرفی شود، امروز در  رگولاتوری چین رؤیت شد.
 
انتظار می‌رود گوشی هوشمند Meizu X روز ۳۰ نوامبر معرفی شود ولی هنوز اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه منتشر نشده است. اما در مورد گوشی‌ M5 شرایط کمی تفاوت دارد، چراکه حالا اطلاعات خوبی از این محصول در دسترس است و گوشی یادشده توانسته است  تأییدیه‌ی رگولاتوری چین (TENAA) را دریافت کند. از مدتی قبل مشخص شده بود که Meizu M5 روز ۶ دسامبر (۱۶ آذر) در چین رسما رونمایی خواهد شد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
 
بنا به اطلاعات به‌دست‌آمده از TENAA؛ گوشی هوشمند M5 از نمایشگری به ابعاد ۵.۵ اینچ بهره خواهد برد. رزولوشن این صفحه‌نمایش ۱۰۸۰p اعلام شده است. وزن این محصول ۱۷۵ گرم و ابعاد دقیق آن ۱۵۳.۶ در ۷۵.۸ در ۸.۱۵ میلی‌متر خواهد بود. گوشی هوشمند مورد بحث مجهز به یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.
 
از دیگر مشخصات Meizu M5 می‌توان به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای آن اشاره کرد. هر یک از هسته‌های این چیپ‌ست روی فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز تنظیم شده است و به همین دلیل، احتمالا پردازنده‌ی این محصول Helio P10 خواهد بود. سه مدل مختلف از گوشی یادشده معرفی خواهد شد. مدل اول از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد و مدل دوم و سوم به ترتیب رم ۳ و ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی دارند. البته نکته‌ی جالب در مورد هر سه مدل یادشده این است که امکان افزایش حافظه‌ی داخلی آن‌ها با استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی میکرواس‌دی وجود دارد. در نهایت دوربین اصلی این محصول ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.
 
نظر شما در مورد Meizu M5 چیست؟ 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.