تلفن همراه

گوشی

January 5, 2017
18:11 پنجشنبه، 16ام دیماه 1395
کد خبر: 81890

با CES 2017: ایسوس رونمایی از یک گوشی ذنفون در CES 2017 را تایید کرد

به‌تازگی کمپانی ایسوس تیزری منتشر کرده که طبق آن، نه‌تنها رونمایی از یک تلفن هوشمند جدید تأیید شده است، بلکه انتظار می‌رود در این محصول از یک تراشه  قدرتمند اسنپدراگون استفاده شود.
 
 
ایسوس قصد دارد ۱۵ دی در نمایشگاه CES 2017 کنفرانس خبری برگزار کند. چندی پیش کمپانی تایوانی تأیید کرد که در حال ساخت یک گوشی ذن‌فون جدید است.  حال با انتشار یک تیزر، ایسوس بار دیگر رونمایی از تلفن هوشمند در دست ساخت خود را تأیید کرده است.
 
البته نکته‌ای که در تیزر قابل مشاهده است، اشاره به استفاده از بهترین تراشه دنیا در محصول جدید ایسوس خواهد بود. درواقع اگر این گفته را در نظر بگیریم، به احتمال زیاد در ذن‌فون جدید قرار است از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده شود.
 
این تراشه، جدیدترین محصول کمپانی کوالکام است که نسبت به اسنپدراگون 820 از ابعاد کوچک‌تری بهره می‌برد و با وجود اینکه از قدرت پردازش بالاتری برخوردار است، نسبت به مدل پیشین خود انرژی کمتری مصرف می‌کند. جالب است بدانید کوالکام نیز قصد دارد در نمایشگاه CES 2017 حضور یابد و در مورد اسنپدراگون 835 اطلاعات بیشتری در اختیار رسانه‌ها و علاقه‌مندان به محصولات این کمپانی قرار دهد.
 
کمپانی ایسوس اعلام کرده است که محصول جدید این کمپانی، قرار است از ترکیب دوربین دوگانه در پشت خود بهره ببرد. با وجود اینکه هنوز ایسوس این مورد را تأیید نکرده است، اما حدس زده می‌شود تلفن هوشمند جدید درواقع نسل بعدی ذن‌فون زوم باشد. البته باید صبر کرد و دید که این محصول چه نام خواهد داشت و آیا از سری جدید ذن‌فون 4 خواهد بود یا خیر.
 
در هر صورت به نظر می‌رسد این تلفن هوشمند، اولین محصولی باشد که در آن از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده خواهد شد. در کنار این محصول، انتظار می‌رود ایسوس از یک گوشی هوشمند دیگر نیز رونمایی کند که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7 نوقا و دارای باتری با ظرفیت بالا باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.