تلفن همراه

گوشی

January 15, 2017
12:30 یکشنبه، 26ام دیماه 1395
کد خبر: 81979

مبدع آندروید گوشی جدیدی با هوش مصنوعی فوق العاده می سازد

اندی روبین یکی از خالقان سیستم عامل آندروید در حال تاسیس شرکت جدیدی است و قصد دارد گوشی هوشمند تازه ای بسازد که از هوش مصنوعی بی سابقه ای برخوردار خواهد بود.
این گوشی دارای بدنه سرامیکی و همین طور نمایشگر بسیار بزرگی خواهد بود که کل بخش جلوی گوشی را می پوشاند.
 
شرکت جدیدی که روبین به همین منظور تاسیس خواهد کرد، Essential نام دارد و تولید گوشی هوشمند مجهز به هوش مصنوعی بالا تنها یکی از برنامه های این شرکت خواهد بود.
 
با استفاده از این گوشی های دارای هوش مصنوعی می توان بسیاری از امور روزمره را انجام داد و دستگاه های مختلف الکترونیک و برقی را کنترل کرد. Essential لوازم جدیدی را برای استفاده در منازل و هوشمندسازی آنها نیز تولید خواهد کرد.
 
گوشی یاد شده در اواسط سال ۲۰۱۷ روانه بازار خواهد شد و مذاکره با فاکس کان برای تولید آن در جریان است. گفته می شود این گوشی دارای نمایشگری بزرگتر از آیفون ۷ بوده و از فناوری لمس سه بعدی نیز پشتیبانی می کند تا کاربران با کم و زیاد کردن میزان فشار به سطح گوشی بتوانند دستورات مختلفی را به آن منتقل کنند.
 
گوشی یاد شده به صورت ماژولار طراحی می شود تا کاربران بتوانند بخش ها و اجزای مختلف آن را به راحتی از یکدیگر جدا کرده و سپس به هم متصل کنند. دوربین آن نیز قابلیت عکاسی و فیلم برداری ۳۶۰ درجه را خواهد داشت.
 
این گوشی از قابلیت خودآموزی نیز برخوردار است و به تدریج عادات و سلائق و نیازهای کاربر خود را درک کرده و خود را با آنها تطبیق خواهد داد. روبین فعلا گروهی ۴۰ نفره را برای ساخت این محصولات هوشمند گرد هم آورده که عمدتا کارمندان سابق شرکت های اپل و آلفابت هستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.