سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

January 17, 2017
15:37 سه شنبه، 28ام دیماه 1395
کد خبر: 82033

قدرتنمایی ایسوس در سمینار رونمایی از مادربوردهای Z270 در ایران

ایسوس برند نخست در زمینه تولید مادربورد در جهان، شنبه شب گذشته، طی یک مراسم رسمی و با حضور جمعی از فروشندگان قطعات و اصحاب رسانه، در هتل فردوسی تهران آخرین دستاوردها و تولیدات خود را در ایران به طور رسمی رونمایی کرد.
 
IMG_7380.jpg
در ابتدا جناب آقای امیر درودگریان، مدیر بخش قطعات در ایران، پس از خوش آمد گویی به حضار، به بیان گزیده ای از فعالیت ها و اطلاعات ایسوس در ایران و جهان پرداخت:" ایسوس پرفروشترین برند مادربورد و کارت گرافیک در جهان است و در سال 2016 با حفظ فاصله از رقبا در زمینه تولید و فروش مانیتورهای گیمینگ، بار دیگر توانست مقام نخست خود ر در جهان حفظ کند. ایسوس همیشه در همه محصولات خود علاوه بر خقظ کیفیت، با افزودن امکاناتی تحت عنوان ارزش افزوده، خدمات و امکانات خاصی را به رایگان در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. با توجه به گزارشات از رسانه های معتبر و مراکز خدمات و سرویس در جهان، ایسوس کمترین میزان خرابی در زمینه مادربورد و کارت گرافیک را در بین همه برند ها دارا است. ایسوس در ایران به عنوان بزرگترین و قدرتمند ترین برند تولید کننده قطعات سخت افزار شناخته می شود و هدف از این سمینار رساندن اطلاعات صحیح به فروشندگان و مصرف کنندگان نهایی است…"
 
IMG_7479.jpg
 
سپس جناب آقای علی فلاح منش، مدیر بخش مادربورد ایسوس در ایران، به ارائه توضیحات از کمپانی ایسوس پرداختند که به برخی از صحبت های ایشان می پردازیم: “ به نقل از مجله Fortune ایسوس دومین کمپانی تحسین شده در جهان است و توانسته در سه سال متوالی به عنوان با ارزشترین برند تایوانی شناخته شود. از سال 1989 تا امروز بیش از 500 میلیون مادربورد فروخته است که اگر این تعداد را کنار هم قرار دهیم 4 بار می توانیم دور کره زمین را با مادربورد دور بزنیم! همچنین ایسوس پرفروشترین برند تولید کننده کارت گرافیک های گیمینگ در جهان است و بیشترین سهم بازار را در جهان در این زمینه به خود اختصاص داده است.وی در ادمه با تاکید بر پیشگام بودن در زمینه صنعت محصولات گیمینگ، ایسوس بار دیگر در تولید و فروش نمایشگر های مخصوص بازی مقام نخست را در جهان به خود اختصاص داده است.
 
همچنین در بخش تولید و فروش درایوهای نوری تنها برندی است که در سالهای اخیر دارای رشد مثبت بوده است. ایسوس با تکیه بر نیروی انسانی خود به چنین جایگاهی رسیده است.با داشتن 17000 کاردمند در جهان، بیش از 5500 نفر در بخش تحقیق و توسعه و درآمد بیش از 14 میلیارد دلاری در سال 2015 قدرت خود را حفظ کرده است. ایسوس در سال 2006 به عنوان نخستین برند سخت افزاری خط تولید اختصاصی گیمینگ با  نامROG  را بنیانگذاری کرد. ایسوس را به عنوان برند تحسین شده در جهان می شناسیم که در سال گذشته توانسته بیش از 4368 جایزه از نشریات مختلف و بیش از365 جایزه طراحی زیبا و خلاقانه را با اتکا به تیم طراحی خود به دست آورده است. ایسوس در بخش نمایشگرهای تجاری، از سال 2013 تا کنون با رشد 80 درصدی درآمد مواجه بوده که یکی از دلایل آن تنوع محصولات است…”
 
سپس آقای سعید مسلمی، مدیر روابط عمومی ایسوس، به روی استیج آمده و سمینار را با توضیحات فنی و تخصصی ادامه داد. در ابتدای صحبت های آقای مسلمی، سری ROG ایسوس که رده بالاترین های ایسوس در این گروه جای دارند به طور مفصل مورد ارائه برای حضار قرار گرفت. ویژگی های ساختاری و ظاهری، قطعات به کارگرفته شده در این گروه و فناوری های جدید مورد استفاده قرار گرفته شده به طور کامل بیان شد. از نکاتی که مورد تاکید قرار گرفت عملکر بهینه و کارامدی بالای مادربوردها به همراه برخی ویژگی های اختصاصی نظیر Aura Sync ایسوس که ایسوس نخستین برندی است که قبل از دیگران از آن استفاده کرده است. ایسوس علاوه بر معرفی سری های Formula, Extreme و Hero، مادربورد های جدید Maximus IX Code و Maximus IX Apex نیز با چیپست Z270 تولید کرده است که مادربورد Apex توانسته است پس از اکران رسمی همه رکوردهای اورکلاکینگ را نصیب خود کند.
 
آقای مسلمی سپس در مورد ویژگی های مخصوص بازی و نرم افزار های کاربردی این سری توضیحاتی را ارائه کرد.
سپس با معرفی سری ROG STRIX، سمینار را ادامه داد و به معرفی این سری پرداخت. این سری در حقیقت به دلیل عملکرد بالای سری STRIX با ROG ترکیب شده و جایگزین شایسته سری موفق Pro Gaming در نسل های قبلی است. این سری در با مدلهای فراوانی که دارد برای هر رده از بودجه گیمرها، انتخابی در آن وجود دارد. سری ROG STRIX بیشتر ویژگی های سری ROG را در خود داشته و سبکی نو از گیمینگ حرفه ای را در اختیار گیمرها قرار داده است.
 
در مرحله بعد، آقای مسلمی، به معرفی نسل جدید مادربوردهای با استاندارد نظامی ایسوس پرداخت. سری TUF که با قطعاتی با استاندارد نظامی ساخته می شوند، جان سخت ترین محصولات ایسوس هستند و ایسوس بر اساس آزمون هایی که در هنگام پروسه تولید بر روی آنها انجام داده تا 5 سال شرایط گارانتی برای این سری در نظر گرفته است.
 
در انتها هم حسن ختام این سمینار با معرفی نامی قدیمی از محصولات ایسوس بود که بار دیگر ایسوس با افتخار و به یاد گذشته های دور خود مادربوردهای سری تجاری خود را با نام Prime تولید کرده است. Prime نخستین گروه مادربوردهای حرفه ای تولید شده در ایسوس بود که تاریخ تولید آنها به سال 1989 بر می گردد. ایسوس با توجه به تاریخچه خود و افتخارات کسب شده در زمینه تولید مادربورد، سری تجاری تولیدات خود را با که با چیپست سری 200 اینتل تولید شده را با نام Prime وارد بازار کرده است.
 
در بین ارائه فنی، حضار با پاسخ به سوالات مطرح شده از هر بخش جوایزی را به رسم یادبود از ایسوس دریافت کردن و در انتها هم با بازدید از آخرین دستاورد های ایسوس که شامل چهار سیستم کامل گیمینگ حرفه که به نحوی عالی با نورپردازی Aura ایسوس کار می کردند و آخرین مادربوردهای سری 200 ایسوس این سمینار به پایان رسید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.