تلفن همراه

گوشی

January 31, 2017
9:04 سه شنبه، 12ام بهمنماه 1395
کد خبر: 82192

HMD Global با ارائهٔ تلفن‌های جدید با برند Nokia به مصرف‌کنندگان، وارد بازار می‌شود

امروز و با ورود‏HMD Global Oy  («HMD») به بازار، به‌عنوان خانه‌ای جدید برای تلفن‌های Nokia‏‌، فصل جدید و هیجان‌انگیزی از داستان تلفن‌های این برند، آغاز شد. شرکت فنلاندی HMD‏، با نخستین تلفن هوشمندی که در نیمهٔ اول سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد کرد، در کنار کسب‌وکار فعلی تلفن‌های ابتدایی Nokia، نسل جدیدی از تلفن‌های همراه را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌نماید.
 
راه‌اندازی HMD تنها ۶ ماه پس از امضای توافق‌نامهٔ استراتژیک اعطای مجوز استفاده از برند با Nokia صورت می‌گیرد که به HMD اجازهٔ استفادهٔ انحصاری از برند Nokia بر روی تلفن‌های همراه و تبلت‌ها را در سطح جهان و در ۱۰ سال آینده می‌دهد.
 
HMD با جایگاه  پیشرویی که در حال حاضر در بازار تلفن‌های ابتدایی دارد، از همان روز اول جای پای مستحکمی در بازارهای جهانی شامل آمریکای شمالی، مرکزی و جنوبی، اروپا، آسیا، خاورمیانه، آفریقا، هندوستان و چین دارد. این مقیاس در کنار تیم رهبری‌ای با تجربهٔ بسیار زیاد و در سطح جهانی، آغاز به کار HMD را به‌معنای واقعی شتاب می‌دهد.
 
HMD مدل شراکت استراتژیک بی‌نظیری را طراحی کرده است که بر اساس آن می‌تواند با شرکت‌های طراز اول بین‌المللی شامل Nokia‏، FIH Mobile Limited‏ («FIH») و Google همکاری کند. تلفن‌های هوشمند آیندهٔ Nokia به سیستم عامل Android شرکت Google که در حال حاضر ۸۶ درصد سهم بازار تلفن‌های هوشمند جهان را در اختیار دارد، مجهز خواهند شد.
 
سنگ بنای مدل شراکت HMD توافق با FIH تولیدکنندهٔ جهانی محصولات الکترونیکی مصرفی و مولد فناوری است که تلفن‌ها و تبلت‌های تحت برند Nokia را خواهد ساخت و ضمانتی است بر کیفیت ساخت و نوآوری در مقیاس بالا و همچنین دسترسی به توانمندی‌های در تحقیق و توسعهٔ FIH که در کلاس جهانی است.
HMD حول محور مصرف‌کنندگان، طیفی از محصولات را طراحی کرده است که بر نوآوری، کیفیت و تخصص همراه با خصیصه‌های نمادین تلفن‌های Nokia از جمله طراحی، استحکام و قابلیت اطمینان، متمرکز شده‌اند. 
 
این شرکت چابکی و رویکرد یک کسب‌وکار استارت‌آپ را با تخصص تعدادی از باتجربه‌ترین و باانگیزه‌ترین مدیران ارشد این صنعت، تلفیق کرده است. تیم جهانی HMD توسط آرتو نوملا، مدیر ارشد اجرایی، و ریاست فلورین سیچ راهبری می‌شود. آنان با پشتیبانی تیم مدیریتی باتجربه‌ای از چندین بازار محتلف، فصل جدیدی را در داستان تلفن‌های همراه Nokia رقم خواهند زد.
 
آرتو نوملا، مدیر ارشد اجرایی HMD Global گفت:
«امروز روزی خوشحال‌کننده و مهم برای HMD است. Nokia برای چند دهه یکی از برجسته‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای تلفن در سطح جهان بوده است. هیجان معرفی دوبارهٔ این برندِ بسیار دوست‌داشتنی، شناخته‌شده و مورد اعتمادبه مصرف‌کنندگان، مسئولیت و هدف یکایک ما در HMD است.» 
 
او افزود: «ما به دلیل واکنش‌های بسیار مثبتی که از زمان اعلام HMD در اوایل سال گرفته‌ایم، برای رقم زدن فصل دیگری از تلفن‌های Nokia هیجان‌زده هستم. ما این را به‌عنوان فرصتی طلایی برای برطرف‌کردن مشکلات زندگی واقعی مصرف‌کنندگان و ارائهٔ طراحی و کیفیتی که برند Nokia همیشه با آن شناخته شده است، می‌بینیم. تیم بااستعداد و باانگیزهٔ ما به‌گونه‌ای در این سازمان بسیار مدرن جای داده شده‌اند تا تعهد ما به ارائهٔ تلفن‌های زیبا، سرگرم‌کننده و قابل اعتماد Nokia ‌به مصرف‌کنندگان در سراسر جهان را محقق کنند.»
 
 فلورین سیچ، رئیس HMD Global گفت:
«ما بر این باوریم که زمان برای آغازی دوباره در صنعت موبایل مناسب است. بازار خسته است و در سیل محصولاتی که بایکدیگر تفاوتی ندارند، غرق شده است. مصرف‌کنندگان به‌دنبال فناوری‌ای با مقصود مشخصند که مفید و هیجان‌انگیز بوده و از سوی برندی ارائه شود، که بتوانند به آن اعتماد کنند. از این رو، رویکرد ما بر تجربیات بنیادی کاربری صحیح و اهتمام به کیفیت، متمرکز خواهد بود.»
 
او افزود: «با تیم باانگیزه‌مان، رویکرد استارت‌آپ، برندی که ۹۵ درصد مردم جهان آن را می‌شناسند و رویکرد شراکتی مبتنی بر دارایی‌های اندک، بر این باوریم که در جایگاه بی‌نقصی برای شکل‌دادن به راهی نوین در بازار موبایل قرار گرفته‌ایم.».”  
 
برد رودریگز، رئیس موقت Nokia Technologies گفت:
«ما در برابر شور و اشتیاقی که در سراسر جهان از بازگشت برند Nokia به بازار تلفن‌های هوشمند ابراز شده است، مبهوت مانده‌ایم. تیم HMD Global انگیزه، استعداد و منابع کافی برای آوردن نسل جدید تلفن‌های Nokia به بازار را دارد و ما برایشان آرزوی موفقیت کامل داریم. من مطمئنم میلیون‌ها طرفدار Nokia از دیدن محصولات جدید آنان هیجان‌زده خواهند شد.»
 
ساموئل دابلیو. ال. چین، رئیس هیئت مدیرهٔ‌ HMD Global گفت:
«امروز روزی هیجان‌انگیز برای همهٔ کسانی‌ست که در این شراکت نقش داشته‌اند. به‌عنوان یکی از مؤسسان HMD Global از نظارت بر راه‌اندازی کسب‌وکارمان از طریق تکمیل چند توافق‌نامه، بسیار خرسندم. با تلاش سخت همهٔ کسانی که در این کار مشارکت داشتند، اکنون می‌توانیم با کسب‌وکار جدیدمان و رویکرد جدیدی به این رده، به جلو برویم و شروعی تازه برای نلفن‌های همراه Nokia رقم بزنیم.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.