تلفن همراه

سخت‌افزار

گوشی

لبه تکنولوژی

April 3, 2017
0:25 دوشنبه، 14ام فروردینماه 1396
کد خبر: 82874

گوشی جدید شیائومی مجهز به دوربین 30 مگاپیکسلی

گوشی هوشمند Mi 6 شیائومی این ماه به صورت رسمی معرفی می‌شود و این طور که منابع آگاه گزارش دادند حدود دو هفته دیگر در تاریخ 16 آپریل به صورت رسمی از آن رونمایی خواهد شد. با وجود آنکه مدت کوتاهی تا زمان عرضه رسمی این گوشی باقی مانده است، منابع آگاه به گمانه‌زنی‌های خود در مورد این محصول ادامه می‌دهند.

 

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) یک منبع آگاه چینی امروز تصاویری را روی شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشت که این گوشی هوشمند را به همراه جعبه خود به نمایش می‌گذارد. بر اساس اطلاعات مندرج روی جعبه گوشی مشخص شده است Mi 6 شیائومی دوربین دیجیتالی 30 مگاپیکسلی را در خود جا داده است.

این نخستین باری است که کیفیت دوربین گوشی هوشمند مذکور مشخص می‌شود. شرکت سونی هم‌اکنون در گوشی هوشمند Xperia Z5 خود از حسگر 24.8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و با این توضیح می‌توان گفت Mi 6 باکیفیت‌ترین دوربین در تمامی گوشی‌های موجود در بازار را در خود جا داده است.

کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند اندازه حسگر تصویربرداری در این گوشی هوشمند چینی بزرگ باشد و البته در برخی خبرها گفته شده است که شاید گوشی مذکور همراه با دو لنز 15 مگاپیکسلی عرضه شود.

این گوشی هوشمند همچنین باتری 4000 میلی‌آمپری را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به نمایشگر 5.15 اینچی، تراشه 10 نانومتری اسنپدراگون 835، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، رم 6 گیگابایتی و … اشاره کرد. البته یک مدل دیگر از این گوشی هوشمند با رم 4 گیگابایتی هم وارد بازار خواهد شد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.