بازی

فناوری اطلاعات

April 22, 2017
9:20 شنبه، 2ام اردیبهشتماه 1396
کد خبر: 83059

صنعت بازی ایران در «هفته بازی برلین» معرفی می‌شود

هفته‌ی آینده در «هفته بازی برلین» که خود از ۱۲ رویداد مجزای مرتبط به صنعت بازی تشکیل می‌شود، پنل معرفی صنعت بازی ایران و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تجارت با حضور حسن کریمی قدوسی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.
 
این پنل در رویداد تخصصی QUO VADIS که تمرکز اصلی آن تجارت بازی و گردهم آوردن متخصصان بازی است، ارائه خواهد شد.
 
رویداد QUO VADIS از روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه به مدت سه روز در شهر برلین آلمان برگزار خواهد شد.
عنوان این نشست تخصصی «رازها و چالش‌های تجارت موفق در ایران!» نام دارد و چهار سخنران اصلی وظیفه‌ی ارائه‌ی آن را برعهده دارند. حسن کریمی قدوسی، حسن مهدی اصل، لارس جنسن و احمد السفر این پنل را ارائه می‌کنند.
 
هم‌اکنون صفحه‌ی این پنل در سایت QUO VADIS درج شده و مخاطبان رویداد می‌توانند درباره‌ی آن اطلاعات کسب کنند.
 
مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این پنل درباره‌ی بازار صنعت بازی در کشور و همچنین قواعد و قوانین ورود به صنعت بازی ایران صحبت خواهد کرد.
 
با توجه به استقبال برگزارکنندگان این رویداد از ارائه نشست تخصصی با موضوع سرمایه‌گذاری و تجارت در ایران، به‌نظر می‌رسد تعاملات بین‌المللی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در سال‌های اخیر نتیجه داده و توجه تاجران و سرمایه‌گذاران در حوزه بازی به ایران جلب شده است. این در حالی است که ایران نیز در تیر ماه نخستین نمایشگاه تجاری بین‌المللی خود را به نام Tehran Game Convention برگزار می‌کند و قرار است در همین نشست از شرکت‌کنندگان برای حضور در تهران دعوت بعمل آید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.