فناوری اطلاعات

July 15, 2017
19:07 شنبه، 24ام تیرماه 1396
کد خبر: 84012

اپلیکیشن الکامپ آماده بهره‌برداری شد

با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، سامانه نمایشگاهی اپکس به به مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ خدمات می‌دهد.
 
سامانه نمایشگاهی اپکس با دو اپلیکیشن ویژه غرفه‌داران و بازدیدکنندگان برای بیست و سومین نمایشگاه الکامپ، خدمات یکپارچه نمایشگاهی ارایه می‌کند. 
در بخش بازدید‌کنندگان، علاقه‌مندان  می‌توانند با جستجو بر روی نقشه نمایشگاه غرفه مورد نظر خود را یافته و از مسیریابی سیستم برای دسترسی آسان و سریع به هدف خود برسند.
 
دریافت بارکد منحصر به فرد پس از ثبت نام و استفاده در تمامی نمایشگاهها، دنبال کردن شرکتها و غرفهداران در نمایشگاههای مختلف، جستجوی غرفه‌داران بر اساس نام، گروه کالایی یا سالن محل استقرار، نمایش محل غرفه بر روی نقشه و مسیریابی و هدایت به سمت آن، ارسال پیام به مشارکت کنندگان، ارائه درخواست نمایندگی، دانلود فایل‌های کاتالوگ و بروشور، مشاهده فهرست کالاها وخدمات مشارکت کننده، مشاهده گالری تصویری و ویدئویی مشارکت کننده، ثبت بازدید هنگام بازدید از غرفه و گزارش گیری از تعداد غرفه‌های حاضر در نمایشگاه و غرفه‌های بازدید شده از جمله خدمات اپلیکیشن ویژه بازدیدکنندگان الکامپ است.
 
شرکتها و غرفه داران نیز با استفاده از اپلیکیشن ویژه مشارکت کنندگان می‌توانند به امکاناتی چون اسکن بارکد بازدیدکننده و نمایش آنلاین و لحظه‌ای اطلاعات، فهرست و مشخصات بازدید کنندگان ثبت شده، نمایش بر روی نقشه و مسیریابی، پنل اختصاصی مدیریت پروفایل (تحت وب)، مدیریت پروفایل شرکت و مدیریت کالا و خدمات، دریافت و مشاهده پیام از کاربران، ارسال اعلان به دنبال کنندگان خودشان، دریافت و مشاهده درخواست‌های نمایندگی، مدیریت گالری با امکان افزدون تعداد نامحدود عکس و ویدئو و صفحه وب اختصاصی دست یابند.
 
علاقه‌مندان می‌توانند نسخه اندروییدی ویژه بازدیدکنندگان اپلیکیشن الکامپ را از اینجا و نسخه ویژه مشارکت کنندگان را از اینجا دانلود کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.