تلفن همراه

گوشی

August 11, 2017
19:57 جمعه، 20ام مردادماه 1396
کد خبر: 84503

تصویر واقعی جدید، دوربین دوگانه را برای گلکسی نوت 8 تأیید می‌کند

به‌تازگی، تصویری واقعی از فبلت گلکسی نوت ۸ به ‎دست آمده است که دوربین دوگانه را برای پرچم‏‌دار جدید سامسونگ تأیید می‏‌کند.
 
تصویر واقعی جدید، دوربین دوگانه را برای گلکسی نوت 8 تأیید می‌کند
 
ایوان بلس، تصویر واقعی جدیدی از فبلت گلکسی نوت ۸ در توئیتر خود منتشر کرده است که گمانه‌‏زنی‌‏های موجود مبنی بر عرضه پرچم‌‏دار جدید سامسونگ را به‌عنوان اولین محصول این سازنده با دوربین دوگانه، تأیید می‌کند. به‏‌نظر می‏‌رسد در این تصویر، فبلت پرچم‌‏دار سامسونگ در یک کیس جای گرفته است و به همین جهت، امکان به‌ دست آوردن اطلاعات چندانی در رابطه با آن وجود ندارد؛ به خصوص اینکه تصویر جدید از زاویه نامناسبی به ثبت رسیده است.
 
با این‌حال، این تصویر به اندازه کافی گویا است تا با مقایسه آن با اطلاعات فاش شده قبلی، اطمینان حاصل کنیم که فبلت گلکسی نوت ۸ به دوربین دوگانه، فلش LED دوگانه (با دو رنگ مختلف)، حسگر ضربان قلب و حسگر اثر انگشت مجهز خواهد بود. یکی از انتقاداتی که به گوشی‌های گلکسی اس ۸ وارد می‌شود، جای‌گیری نامناسب حسگر اثر انگشت در کنار دوربین اصلی است و هنگامی‌ که ابعاد کشیده‌ی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را نیز لحاظ کنید، استفاده از این حسگر دشوارتر می‌شود؛ این در حالی است که در گوشی‌های اندروید، سازندگان معمولاً ترجیح می‌دهند حسگر اثر انگشت در پنل پشتی و در میانه‌ی آن قرار دهند.
 
به همین جهت، سامسونگ به انتقادات کاربران گوش داده و تصمیم گرفته است حسگر اثر انگشت را از سنسورهای دوربین دور کند؛ هرچند، این حسگر هم‌چنان در جای نامناسبی در بالای گوشی و در کنار دوربین دوگانه اصلی قرار دارد. با جای‌گیری متفاوت ماژول فلش LED دوگانه و سنسور ضربان قلب، حسگر اثر انگشت از دوربین اصلی فاصله گرفته است و به همین جهت، به اشتباه دوربین اصلی دوگانه را به جای آن لمس نخواهید کرد.
 
در فبلت گلکسی نوت ۸، دوربین اصلی از بدنه بیرون زده است؛ هرچند، برآمدگی دوربین کم خواهد بود و چندان جلب‌ توجه نمی‏‌کند. از دیگر مشخصاتی که از فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ انتظار داریم، می‎توان به نمایشگر ۶.۳ اینچی Quad HD با پنل سوپر امولد و نمایشگری با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ اشاره کرد. گلکسی نوت ۸ به احتمال زیاد مانند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از یک نمایشگر Infinity Display استفاده خواهد کرد.
 
نسخه‌ی مخصوص گلکسی نوت ۸ برای عرضه در ایالات متحده، از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ قدرت می‎گیرد که در حال‌ حاضر، قدرتمندترین تراشه ساخت کوالکام است. در خارج از بازار ایالات متحده، تراشه‌ی پرچم‌دار اکسینوس ۸۸۹۵، فبلت گلکسی نوت ۸ را به یک رقیب قدرتمند برای گوشی‌های پرچم‌‏دار نیمه‌ی دوم امسال بدل خواهد کرد. مدل پایه گلکسی نوت ۸ با شش گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‎شود.
 
در طی چند ماه گذشته، شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی چندین نسخه از گلکسی نوت ۸ با حافظه رم یا حافظه داخلی بیشتر مانند مدل «امپرر ادیشن» با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی منتشر شده است؛ هرچند، در حال‌ حاضر نمی‌‌توان از صحت آن‏‌ها اطمینان حاصل کرد. حتی اگر سامسونگ به دنبال عرضه مدل‌های قدرت‏مندتر فبلت گلکسی نوت ۸ باشد، شایعات به این موضوع اشاره دارند که عرضه‌ی این نسخه‌‏ها محدود خواهد بود. گلکسی نوت ۸، در رویداد اختصاصی سامسونگ موسوم به Unpacked در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور) معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود اواخر ماه سپتامبر، پرچم‏‌دار جدید این سازنده راهی بازار شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.