بازی

November 10, 2017
22:17 جمعه، 19ام آبانماه 1396
کد خبر: 85622

آشنایی با مطرح‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۷: شیطان درون ۲

همشهری آنلاین-سجاد میرزامهدی تهرانی: شیطان درون ۲(The Evil Within ۲) نام یک بازی ویدیویی در سبک ترس و بقا است که در تاریخ ۱۳ اکتبر برای کنسول‌های نسل هشتم و ویندوز راهی بازار شد.
 
 
این بازی توسط استودیو بازی سازی بتسدا طراحی شده و ادامه شماره قبلی این بازی یعنی شیطان درون می‌باشد. ساخت این بازی از سال 2015 شروع شد اما با این تفاوت که در این بازی دیگر شینجی میکامی گارگردان نیست و در عوض در نقش تهیه کننده ایفا نقش می‌کند.
 
در دنیا بازی گروهی به نام موبیوس وجود دارد این گروه با شعار "نظم و صلح" در دنیای واقعی فعالیت می‌کنند. این گروه با ساخت دستگاهی به نام استم و ساخت جهانی مجازی به نام یونیون سعی دارند تا دنیای بهتری را برای مردم ایجاد کنند.
 
این دستگاه برای کار کردن نیاز به یک مغز مرکزی دارد تا سایر مردم با متصل شدن به دستگاه و مغز مرکزی یونیون را به راه بیندازند. اما موبیوس کنترل دستگاه‌ها را از دست می‌دهد و مجبور می‌شود از کارمندان خود یا دیگر انسان‌ها برای برگرداندن وضعیت دستگاه به گذشته استفاده کند.
 
داستان بعدی سه سال بعد از اتفاقات شیطان درون شروع می‌شود، شخیصت اصلی بازی کارآگاه سباستیان کاستیانوس که از حوادث قسمت اول جان سالم به در می‌برد اما پلیس حرف او را باور نمی‌کند و او از شغل خویش معزول می‌شود.
 
پس از سه سال در همین هنگام یکی از کارمندان سابق موبیوس و دستیار سباستیان به نام جولی کیدمن به سراغ وی می‌رود و به او خبر می‌دهد که دختر وی به نام لی لی که به نظر می‌رسید به همراه پرستارش در آتش‌سوزی خانه سوخته‌است هنوز زنده است و اکنون به عنوان مغز مرکزی به دستگاه متصل شده‌است. سباستیان وظیفه دارد که علاوه بر نجات دادن دختر خود از توطئه‌های موبیوس را افشا کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.