تلفن همراه

گوشی

December 6, 2017
10:52 چهارشنبه، 15ام آذرماه 1396
کد خبر: 86256

برترین گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت در پاییز

 
 
کارشناسان حوزه فن‌آوری در اروپا ، پنج گوشی برتر را معرفی کردند که قیمت آن کمتر از ۲۵۰ دلار است اما رضایمندی بالایی را در تست‌های انجام شده به دست آورده است و پرفروش شده اند.
 
به گزارش ایسنا از ویستا رو، در جایگاه اول این رده بندی گوشی تلفن Xiaomi  Mi A1 قرار دارد که یکماه است به بازار عرضه شده، دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است، از هسته مرکزی  Snapdragon 625 بهره می گیرد و دارای صفحه نمایش ۵.۴ اینچی فول اچ دی است.
 
اما در مکان دوم گوشیMeizu M6 قرار دارد که یکی از معروف‌ترین تلفن های همراه اقتصادی در جهان است، دارای هسته مرکزی MT 6750 است، ۱۶ گیگ حافظه دارد؛ از صفحه نمایش ۵.۲ اینچی بهره می برد و قیمت آن کمتر از ۱۲۰ دلار است.
 
سومین گوشی Xiaomi Redmi Note 4 است که پرفروش‌ترین گوشی تلفن همراه ارزان‌قیمت در روسیه و کشورهای آسیای میانه لقب گرفته است.
 
همچنین در جایگاه چهارم  گوشی Leagoo Kicca Mix با داشتن دوربین دوگانه قرار دارد و در مکان پنجم نیز گوشی Nomu S10 Pro است.
 
مدل های معرفی شده بیشترین خریداران گوشی های اقتصادی هوشمند را در پاییز امسال در جهان به خود اختصاص داده اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.