اپراتورها

تلفن همراه

March 11, 2018
11:30 یکشنبه، 20ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88726

ایرانسل: دخالتی در بلیت فروشی بازیهای استقلال و پرسپولیس نداریم/ شرکت مبنا مجری بلیت فروشی است

شرکت ایرانسل هر گونه دخالت در بحث دخل و تصرف در بلیت فروشی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را رد کرد.
 
به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در پی انتشار ادعایی از سوی فردی غیرمسئول مبنی بر نقش شرکت ایرانسل در قیمت‌گذاری و افزایش قیمت بلیت‌های دیدار تیم‌های استقلال و العین و واریز پول بلیت فروشی به حساب شرکت ایرانسل، این ادعا توسط مقامات رسمی باشگاه استقلال و همچنین روابط عمومی شرکت ایرانسل ، کاملا  تکذیب شد.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال: ایرانسل هیچگونه دخل و تصرفی در بلیت فروشی ندارد
 
سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص بلیت فروشی دیدار با العین امارات به سایت رسمی باشگاه اعلام کرد: بنا به درخواست هواداران عزیز و رعایت حال تماشاگران، باشگاه استقلال تصمیم گرفت قیمت بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی را از مبلغ پانزده هزار تومان به ده هزار تومان کاهش دهد.
 
افتخاری در خصوص شایعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی خاطر نشان کرد: شرکت ایرانسل هیچگونه دخل و تصرفی در زمین بلیت فروشی نداشته و درآمد حاصل مستقیما توسط شرکت مبنا، مجری عملیات بلیت فروشی به حساب باشگاه واریز می شود.
 
به این ترتیب قیمت بلیت جایگاه های کناری جایگاه ویژه 25 هزار تومان، رو به رو جایگاه 20 هزار تومان، پشت دروازه 15 هزار تومان و طبقه بالا 10 هزار تومان خواهد بود.
 
همچنین به منظور رفاه حال تماشاگران و جلو گیری از بازار سیاه بلیت فروشی، شرکت مبنا مجری فروش بلیت از ساعت 10 صبح روز مسابقه در گیشه های ورزشگاه آزادی اقدام به بلیت فروشی خواهد کرد.
 
ایرانسل: هیچ نقشی در قیمت گذاری و فروش بلیت‌ نداریم
 
روابط عمومی شرکت ایرانسل نیز در اطلاعیه‌ای نوشت: پیرو ادعاهای مطرح شده درباره نقش ایرانسل در قیمت گذاری بلیت‌های مسابقات فوتبال ، جهت توضیح و شفاف‌سازی به اطلاع می‌رساند که ایرانسل با هدف توسعه اقتصاد فوتبال با باشگاه‌ها قرارداد منعقد کرده است و هیچ نقش و دخالتی در قیمت‌گذاری و فروش بلیت‌های مسابقات باشگاه استقلال و سایر باشگاه‌ها نداشته و ندارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.