اپراتورها

باندپهن

باندپهن ثابت

باندپهن سیار

تلفن همراه

May 12, 2018
10:39 شنبه، 22ام اردیبهشتماه 1397
کد خبر: 90591

شبکه وایمکس ایرانسل 31 اردیبهشت خاموش می‌شود

ایرانسل طی اطلاعیه ای اعلام کرد پایان اردیبهشت‌ماه آخرین روز ارائه خدمات وایمکس ایرانسل است و مشترکان وایمکس این اپراتور لازم است مودم‌های خود را به صورت رایگان با مودم‌های TD-LTE عوض کنند.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با پایان اردیبهشت‌ماه جاری ارائه خدمات وایمکس ایرانسل به پایان خواهد رسید و تا آن زمان، مشترکانی که هنوز اقدام به تعویض مودم‌های وایمکس خود با مودم‌های TD-LTE نکرده‌اند فرصت دارند تا برای تعویض مودم‌ اقدام کنند.
 
در این اطلاعیه آمده: همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، مشترکان مودم‌های وایمکس ایرانسل که قبلاً از تکنولوژی نسل دو اینترنت ثابت استفاده می‌کردند می‌توانند مودم خود را با مودم‌ TD-LTE که از نسل‌های 4 و 4.5 اینترنت ثابت پشتیبانی می‌کند، تعویض کنند.
در یک روش مشترکان می‌توانند با مراجعه به نشانی shop.irancell.ir  قسمت «مودم»، بخش «تعویض رایگان مودم وایمکس با TD-LTE» و با وارد کردن شناسه وایمکس و نشانی MAC مودمی که در اختیار دارند، مودم وایمکس خود را با مودم TD-LTE عوض کنند. علاوه بر این ایرانسل این امکان را نیز فراهم کرده است که مشترکان برای تعویض مودم خود از خطوط ایرانسلی با شماره 600 و از خطوط غیر ایرانسلی با شماره 09366000000  تماس بگیرند.
 
مشترکانی که شناسه وایمکس خود را در دسترس ندارند می‌توانند از یکی از سه روش مراجعه به قرارداد خرید، پیام‌های دریافتی مربوط به تمدید بسته اینترنت و یا مراجعه به قبوض دریافتی شناسه وایمکس خود را به دست بیاورند. همچنین نشانی MAC مودم هر دستگاه روی برچسب پشت مودمی که کاربر در اختیار دارد درج شده است.
 
ایرانسل در اطلاعیه خود تصریح کرده تعویض و تحویل مودم‌های وایمکس با مودم‌های TD-LTE رایگان بوده و مشترکان متقاضی تعویض این مودم‌ها فقط هزینه بسته اینترنت درنظر گرفته شده را می‌پردازند. مبالغ موجود در حساب‌های وایمکسی که فعال بوده‌اند نیز پس از طی مراحل تعویض به حساب مودم‌های TD-LTE مشترکان بازگردانده خواهد شد.
 
براساس این اطلاعیه پیش از این، از آغاز ارائه اینترنت ثابت وایمکس 7 شهر تحت پوشش این نسل از اینترنت ایرانسل قرار داشتند، ایرانسل مردادماه 1395  شبکه اینترنت نسل 4 و 4.5 ثابت (TD-LTE) خود را به عنوان نخستین شبکه ارائه دهنده TD-LTE  در کشور به بهره برداری تجاری رساند و تا کنون 146 شهر را تحت پوشش خود قرارداده است. مشترکانی که از این فناوری بهره می‌گیرند می‌توانند در هر یک از شهرها، از آخرین تکنولوژی اینترنت ثابت بهره بگیرند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.